{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Er det for koldt..? {{forumTopicSubject}}

Hej..
Vi har en schæfer der går ude i hundegård om dagen, mens vi er på job, da han ikke kan stilles ved at være inde. Og det har han gjort i 3 mdr nu, siden han var et halvt år.. Så han går der ude og hygger med ben og snuser. Mit spørgsmål ligger i om det er for koldt i disse tider..? Han er stor og busket, og man kan mærke han har det lidt varmt inde, naturligvis.
Min svigerfar har altid haft schæfer, ikke at det har noget med racen at gøre, men han mener ikke den fryser, han har isoleret hundehus, han kan gå i, og stor vinterpels, som han har udvilket, og han virker ikk påvirket af kulden, ligger tit og hygger på fliserne, trods frosten. Men mit moder hjerte, synes jo det er for koldt.. Hehe.. Hvad er jeres mening? Er jeg for pylret?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det for koldt..?
  • #1   2. dec 2009 Hvis der er læ i hundehuset, og han ellers har været derude så har han sat pels efter det. Så lad ham bare blive derude.

• #2   2. dec 2009 ja et isoleret hundehus med en stor varm dyne eller lignende, det havde jeg nok gjort hehe..men jeg ville være lige så bekymret som dig smiley

• #3   2. dec 2009 Ja det er et mega hus der er isoleret, jeg har lagt madras og tæpper i, men lige så stærkt, hiver han det ud, og flænser det.. Så det gider han ikk ha derinde åbenbart, hehe...Han er jo stadig en stor baby.. hehe. Men så skal jeg vis ikke være nervøs.. Smiler.. Tak for jeres svar..

• #4   2. dec 2009 jeg har engang fået fortalt at det bedste man kan lægge i bunden af sådan et hunde hus er halm. Og så skulle man sørger for at det er lidt hævet fra jorden.. Min veninde havde 2 mutter, som gik i deres hunde gård hele dagen da de heller ikke brød sig om at være inde og de her ting havde hun fået afvide af deres opdrætter, så det havde de gjort, og deres hunde havde det super derude

• #5   2. dec 2009 Vores vuf har halm i hundehuset, og det putter hun sig rigtig i ..

• #6   2. dec 2009 mine hunde har stort set altid været ude
    de skal bare have et sted hvor der er læ og isoleret fra den værste frost
    om vinteren plejer jeg at sætte fodermængden lidt op og forøge fedt indholdet for at kompensere for det højere forbrug pga kulden

• #7   3. dec 2009 Ja det med halm er meget godt,

vi har et par tynde gummimåtter, som vi bruger ude på fliserne til hundene, og dem vil de gerne ligge på dem,

vi behøver jo ikke vente til de er blevet halv gamle, og måske har fået lidt gigt med at forebygge,

vi vil jo også godt ligge lunt.

• #8   3. dec 2009 Min bjæfer er ude i timevis hver dag og nyder det. Da hun var for tynd måtte hun ikke være så meget ude i kulden, nu hvor hun er normalvægtig tilbringer hun snildt 4-5 timer med at ligge og sove på fliserne på terassen af egen vilje :o)

Hvis de har sat pels efter det og han har så dejligt et hundehus der er hævet fra jorden og med halm i så vil han ikke kunne få det meget bedre :o)

• #9   3. dec 2009 bare pas på huset ikke er for stort for så skal den bruge mere energi og kropsvarme til at varme hele huset op

Kommentér på:
Er det for koldt..?

Annonce