{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Alene hjemme voksen hund (langt) {{forumTopicSubject}}

Vi har for lidt over 5 uger siden, fået den aller kærligste Cocker dame på nybleven 4år.

Hun er meget kærlig og er blevet rigtig glad for os og vores anden Cocker Freja ret hurtigt.

Specielt har hun knyttet sig ret meget til mig, hvilket vi forsøger at bløde lidt op på, ved at de andre i familien laver noget kun med hende (jeg går hjemme pt, så klart at det er mig hun er mest glad for).

Nu er der så bare det at hun slet ikke kan være alene hjemme, selvom Freja er der med hende. Freja sover og slapper af, hun har absolut ingen problemer og er heller ikke blevet "smittet" med den dårlige vane...

Sally snupper ting og bider dem i stykker, og nu er det nået dertil at hun også har gjort det ved tøj:-(
Hun bider ikke i møblerne eller lign.

Nu er det så at vi overvejer at prøve DAP-halsbånd. Grunden til at det lige er halsbåndet er at e opholder sig i entre, soveværelse og køkkenalrum når de er alene, så difuser er nok ikke godt.

Vi kan ikke sætte hende i bur eller begrænse området.
Sætter vi hende i bur, bliver hun fuldstændig ude af den, så det vil være overgreb mod hende.
HUn har kødben når hun er alene, men det rører hun ikke..
Husets indretning gør at vi kun kan lukke af så de kan være i de rum (Freja har været vandt til at være i hele huset når hun var alene inden Sally kom).

Er der nogen der har erfaring med halsbåndet eller har nogle gode råd?
- og vil lige sige at jeg ikke acceptere at bare fordi hun er 4 år at det ikke kan ændres, hunde kan lære hele livet ligesom os andre, det tager bare længere tid;-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme voksen hund (langt)
Kommentér på:
Alene hjemme voksen hund (langt)

Annonce