{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

En spasser af en amstaff ejer {{forumTopicSubject}}

Ja . . . jeg har nok mødt den mest hjernedøde amstaff ejer idag. En meget ung tøs der absolut ikke havde noget mellem ørene.
Ude ved os har vi en meget lille hundeskov - den er ikke engang ligeså stor som en fodboldbane, og så er den indhegnet. Vi er mange der har glæde af den - lige indtil hun kom forbi idag.
På lågen står der: Hund uden snor - med ledsager.

Jeg går der ind med min hund, og tager snoren af ham. Derefter ser jeg to hunde bundet til træer, og som står og knurrer, gøer, og virker meget aggressive. Jeg tænker for mig selv: Hvorfor helvede tager man sådan nogle hunde med i en hundeskov - og så oveni købet binder dem til træer?

Nå - jeg går en anden vej, og vi kommer ud af hundeskoven igen. Da jeg når om på den anden siden igen, ser jeg to jeg kender som står og skændes med ejerne af de aggressive hunde.

Jeg blander mig og siger: Jeg så godt hvordan din hund opførte sig da jeg kom ind, og det er sku da dumt at stille en aggressiv bundet hund - så tæt på lågen hvor folk går ind.

Hun skriger tilbage at, det var fordi min gik direkte hen til hendes og det kan hendes hund ikke lide (en hunhund - min er en hanhund). Jeg svarer igen, og spørger hvad hun så laver i en hundeskov? Hvis hendes hund ikke kan lide, at andre kommer i nærheden af den, og at hun så ovenikøbet binder den til et træ? Det er da for dumt??

Jeg finder mig ikke i sådan nogle typer. Vores hundeskov er meget fredelig og hyggelig - og der kommer mange hunde der som kan enes uden problemer. Indtil sådan nogle fjolser kommer som burde forbydes at have hund!

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En spasser af en amstaff ejer
Kommentér på:
En spasser af en amstaff ejer

Annonce