{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hills foder til Chihuahua
  • #1   9. dec 2009 min hund er kommet over på Hills ZD.. jeg har fodret med nogle af de efter sigende bedste produkter på markedet, men min hund har fået foderallergi, så jeg er nu tilbage på Hills.

Hills er prescription, dvs det kun kan købes hos dyrlægen. Dyrlæger vil selvfølgelig forsøge at sælge dig deres eget foder. Her må du bedømme om din hund fungerer på det og kan lige det. Ser hundens pels fin ud? Øjnene klare? Er afføringen normal, og i normale mængder?
    Hvis ikke, er der andre produkter på markedet.. Nogle hunde fungerer på det ene, nogle på det andet.

MEN jeg syns det er forkert at sige som Camlla, at dyrlægens foder ikke er det bedste!!! Det er da noget værre vås. Min hund fx kan ikke leve på andet foder end Hills ZD og DD, ellers blir han meget syg. Derudover fungerede han også fint da han spiste Acana og Royal Canin.. ja bortset fra at han nu har fået alleergi i maven.. smiley

• #2   9. dec 2009 I love my Miniature Pinscher :

Det vile jo altid være meget forskelligt fra hund til hund hvilket foder der fungerer bedst. Mange har måske tildens til at tænke at når foderet kommer fra dyrlægen., så er dét det bedste i verden... Meeeen, det behøver ik være det bedste for ens egen hund altid jo smiley

• #3   9. dec 2009 Tak for svarene. Når det er det hun får hos opdrætteren og det fungerer fintt er det vel bedst at fortsætte med det?
    Det er bare fordi Royal Canin har noget specielt til Chihuahuahvalpe, men ved ikke om det gør den store forskel.

• #4   9. dec 2009 Laura: Det er jo også præcis det som at jeg skriver?? smiley

Som sagt , nogen hunde fungerer på Acana, andre kun på olivers og selv nogle hunde fungerer på pedigree smiley Og ja så er der altså også en masse der fungerer glimrende på Hills smiley

• #5   9. dec 2009 I love:

Okay, troede du mente det på den måde at dyrlægesn foder ALTID er bedst smiley

• #7   9. dec 2009 Hills og RC er noget af det bedste kvalitets foder vi har.. sådan er det bare, så kan folk hyle og skrige for det bliver ikke anderledes før der dukker et nyt mærke op der er bedre eller de andre mærker nosser sig sammen og laver et ordenligt foder

• #8   9. dec 2009 Ulla - og kylling i foderet er også at foretrække da det er magert..

for mange proteiner er ikke godt..

• #9   9. dec 2009 SElvom jeg fodrer med Hills nu, pga allergi- så har jeg fodret med Acana og Ziwipeak de sidste 2 år, og jeg elskede de produkter- ligeledes gjorde min hund. Men stadig syns jeg det er noget værre vås når folk sir at foderet hos dyrlægen er dårlig, hold nu op, det er udviklet af dyrlæger til dyrlæger.

• #11   9. dec 2009 Det er netop proteinerne som min hund ikke kan tåle smiley Og jeg der har foderet med noget af det mest protein indholdige foder på markedet. Flot ikke smiley

• #28   9. dec 2009 Pedigree er noget lort! I min verden "det rene gift", affaldstoffer uden lige

Kommentér på:
Hills foder til Chihuahua

Annonce