{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Er så ked af det. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Idag omkring kl 10 ringede min far og sagde at jeg skulle komme hjem og sige farvel til Trundte (Som er mine forældres hund.)
Hun fik en hjerne blødning.
Da jeg kom hjem til mine forældre, kom hun løbene glad ud som hun plejer, så tænkte jeg bare hvad, var det en joke.
Men hun var faldet ned fra min storebrors seng, drejede rundt om sig selv og gik ind i dørkarme og vægge. !! Blev så ked af det.
Men da jeg kom hjem var hun glad og løb omkring. De ringede til dr. dyr og han sagde at det er der ikke noget at gøre ved, og at det var nok en hjerne blødning.
Snakkede så med mine forældre og sagde hvis det skete igen så skulle hun bare aflives.

Trundte er 10 år gammel. Men hun er bare så frisk og altid glad.
Håber ikke hendes tid er kommet.

Ville bare lige ud med det. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så ked af det.
  • #1   12. dec 2009 Øv, en ubehagelig oplevelse... Jeg gruer også for den dag mine forældre ringer om deres (min barndomshund) Charlie... Han er 12 år gammel... Puha det er altså ik sjovt...

  • #2   12. dec 2009 Laura -> Ja det var ikke så sjovt. Håber ikke hendes tid er kommet. Hun er altid glad, og er så kælen.. Men man kan godt mærke hun er gammel. Men troede bare ikke det vil ske nu. Troede hun vil have 2 år tilbage hvert fald.

  • #4   12. dec 2009 Gøgøje. .. Min far så det. når man for en hjerne blødning går man skævt med hovedet og går i ring om sig selv. Men min far er meget chokeret.

    Men hun har det helt fint hopper op og ned fra sofaen. Der er ingen ting nu. ER rigtig glad og det.

    Så ja, vi venter med at se om det sker igen.

    Trinse -> Nej det håber jeg heller ikke. Håber ikke at tiden er kommet.


  • #5   12. dec 2009 Michelle.
    Min gamle hund gjorde det samme. Hovedet skævt, kunne ikke gå på bagbenene og gik rundt. Vi fik også af vide det var en hjerne blødning. Men men han levede fuldstændig normalt i næsten 3 år til. Han blev 14 år.


  • #6   12. dec 2009 kan huske dengang jeg kom hjem fra interatskolen og fik af vide at min mormors hund havde været væk i flere dage. dagen efter fant de ham død bag nogen tønder. Han blev vel også en 14-15 år og han var min bedste ven. Jeg brød helt sammen den dag. Er aldri morsomt når de blir syge:(

  • #7   13. dec 2009 Nej det er ikke sjovt. Har været der hjemme idag, og det er som om der ikke er sket noget. Så hun har det fint. og laver ikke mærkelige ting .

Kommentér på:
Er så ked af det.

Annonce