{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Hjælp til nytår.. {{forumTopicSubject}}

Der er sikkert mange tråde om det, men synes det er lidt uoverskueligt..

Zaki er blevet SÅ bange for fyrværkeri, efter han for et par år siden løb ud mellem benene på os, lige kl. 24 nytårsaften.. Han blev så bange at han stak af og blev fundet i en nærliggende garage lidt tid efter. Siden da får han virkelig hjertebanken og ryster helt vildt, bare der er det mindste knald udenfor.. Og det er jo ligesom ikke kun nytårsaften længere der er et problem, for de skyder jo af længe før og efter..
Er der nogen der ved hvad man kan gøre? Man kan vel få noget beroligende hos dyrlægen, men kan man give dem det i flere dage?

Og så har jeg lige noget andet.. Jeg ved godt at Chihuahua ikke er en børnehund.. Men Zaki har bidt ud efter en lille pige.. Han har aldrig været ude for en dårlig sitiation med et barn, så synes ikke at han ikke bør kunne lide dem.. For noget tid siden, lå han i mit skød og min kusine på 3 år stod ved siden af, stod stille og roligt og agede ham pænt langs ryggen. Lidt efter ser jeg at han viser lidt tænder, hver gang hun er oppe ved hovedet.. Jeg siger så selvfølgelig at nu vil han ikke klappes mere og hun stopper.. Det var ligesom det første tegn.. Andre episoder med børn, synes jeg bare at de går, hvis de lige synes det hele bliver lidt for meget.. Forleden dag, så sad han oppe i sofaen sammen med en bekendt, som Zaki kender godt og en lille pige på 2-3 år, som blev passet der.. Og vi havde kaffe og kage på bordet, så han var jo oppe på mærkerne.. Jeg sad lidt væk og var ikke lige opmærksom på dem, men pludeselig bider Zaki ud efter pigen.. Og hun havde altså ikke rørt ham.. Han bed hende ikke, men hun blev selvfølgelig forskrækket og græd.. Hvad er det dog for noget.. smiley Er jeres Chihuahua også sådan? Og kan der gøres noget ved det? Eller forklares hvorfor han gør det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til nytår..
Kommentér på:
Hjælp til nytår..

Annonce