{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen der kender dette dækken??
  • #1   14. dec 2009 Jeg har både nr. 3 og nr. 4. er specielt glad for nr. 4. Det ligger altid perfekt, er dejlig varmt, og så syntes jeg kraven er en god detalje.

(link fjernet)

• #2   14. dec 2009 Syntes faktisk heller ikke at det dækken du har link'et til,, ser ud til at ligge særlig godt på "modellen". det ser ud til at krølle på en mærkelig måde, hvis du forstår hvad jeg mener.

• #3   14. dec 2009 okay tak:) jeg har ikk så meget forstand op dækkener, så må høre hvad i kender til... kende rkun hans størrelse...

• #4   14. dec 2009 Jeg har nok de første 10 forskellige. Nogen bedre end andre. men det er klart et godt dækken til den pris, og det holder godt. Mit er 2 år gammelt, og stadig pænt, til trods for utallige vaske.

husk at købe det et par cm større end det du måler hunden til.
    når den ligger sig ned, passer dækkenet nemlig ikke helt- hvis du går efter det præcise rygmål.

• #5   14. dec 2009 July B

Nr 4 du henviser til, er det tykt og varmt? Lidt svært at se på billederne, eller er det mere bare vind og regn?

• #6   14. dec 2009 Linda B - Det er et vinterdækken, og er selvfølgelig vind og vandtæt. Og selvom det har været vasket de første 100 gange, så er det stadig tykt, da foret ikke klasker sammen. - de plejer ellera altid at blive lidt tyndere i det hen af vejen smiley

• #7   14. dec 2009 July B

Tak. Har et vinterdækken til Filippa, men synes ikke det sidder specielt godt. Heri ligger 5 min fra mig, så det kunne da være man skulle smutte der forbi smiley

• #8   14. dec 2009 Prøv at kikke på den fra Hurtta, dem er vi super glade for til begge vores racer - Amstaff & Cavalier

• #9   15. dec 2009 M&R - dækkenet skulle ikke koste det hvide ud af øjnene, og hurtta er ikke specielt billigt.

Jeg har også hurtta dækkener, de ligger smadder godt, og er gode varme - men desværre holder de ikke til min hunds "livs stil", har desværre fået revner i dækkenerne, så stoffet kan ikke være så rivfast igen?!

• #10   15. dec 2009 I forhold til hvad du får, vil jeg mene prisen er god... Og vores har nu holdt super godt, både til krat og hvad de ellers render spor i..Og til tider render de også og "Slåsser" med dem på... de lever på 3 år nu, og eneste vi har måtte gøre var at skifte et spænde på det ene, som oveni købet blev gjort gratis i butikken hvor det er købt..

• #11   15. dec 2009 Det vil jeg jo så ikke mene, da begge mine er revnet. Og begge nåede kun at blive brugt en sæson. De kan dog stadig bruges, men det er jo ikke så pænt.

Mine hunde render også i krat og buske, men det er formentlig sket i leg. Det er dog aldrig sket med mine andre dækkener, som alle er "mini hestedækkener" og derfor i et mere sejlivet stof.

Kommentér på:
nogen der kender dette dækken??

Annonce