{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.431 visninger | Oprettet:

Anmelde en person for dyremishandling? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal anmelde en person jeg VED, der ikke tager sig af sine hunde....

Fortalt kort, så har hun en kendelklub..
Hun skylder penge til mange mennesker, incl mit firma, hendes hus er på tvang for 2 gang.
Hun har mange hunde ca 10, der bare passer sig selv i det hus.
Hun er der kun lige engang imellem og kigge til hundene.
Der er altid mørkt der (tror måske ik der er betalt for strøm), og naboerne siger hun faktisk aldrig er der.
Hundene løber i deres eget lort (undskyld sproget), og ligner lort....
Jeg kan ikke have at de skal leve sådan, for mig er det dyremishandling....

Men hvem skal jeg ringe til og melde det, og tager de sig af det????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anmelde en person for dyremishandling?
  • #1   16. dec 2009 prøv http://www.alledyrsret.dk/
    Dem har man hørt en masse godt om. De gør noget hvis der er hold i det.


  • #3   16. dec 2009 Stort skulderklap til dig , fordi du ikke bare ser til.

  • #4   16. dec 2009 ring og få en snak med politiet på nr 114 de kan fortælle dig hvad du gør og de kører temmelig sikkert også forbi adr og kigger lidt
    Michael


  • #5   16. dec 2009 Stor ros og respekt til dig, netop at du, som andre siger, ikke lader stå til... Dem er der nemlig nok af, desværre...
    Jeg har haft en god oplevelse med at kontakte politiet og blev derefter anbegalet at kontakte Dyrenes Beskyttelse. De var godtnok seje at få til at gøre noget, men efter ca. 10 opkald + mails skete der noget.
    At man se, desværre, igen kan se at vedkommende har fået nye hunde og avler på livet løs er så trist, at det næsten ikke er til at bære.
    Håber du får held og det.
    Pøj pøj.


  • #7   16. dec 2009 jeg kan kun ryste på hovedet af DB...de tager da absolut ikke deres arbejde seriøst når en kredsformand kan sylte sager så det resulterer i aflivning af dyr....

    dette er en hund jeg har haft boende hos en kredsformand for DB...sådan noget forbandet svineri ! hunden er mager,havde et hav af lopper, nældefeber, sår i mulen pga dårlig rengøring af madskål...og så vil jeg slet ik komme ind på hvad den anden hund der boede der da den psykisk er så langt ude at den står til en aflivning..! jeg mangler ord for hvad sådan et menneske kan kaldes og organisationen ligeså!

    http://www.facebook.com/album.php?aid=44211&id=1440935329&l=4f34eb0fe4



  • #9   16. dec 2009 Dyrenes beskyttelse gør ingenting, og heller ikke politiet.. Hunden skal være halvdød før de overvejer at gøre noget.! Har selv stået i samme situation.
    Troede faktisk at dyrenes beskyttelse var der for dyrenes skyld, men nej.!


  • #10   17. dec 2009 Vedr.: Dyrenes Beskyttelse er det desværre mange gange rigtigt at de ikke kommer ud af starthullerne, som mange siger,-(
    I sommeren 2007 fik vi stjålet en 10 mdr. gammel hvalp, der efter 10 timer blev fundet kvalt/gasset 4 km fra vores hjem.
    Vi forsøgte at få DB i tale og få hjælp, men de gad ikke engang omtale det på deres hjemmeside, trods det at både Dansk/Norsk og Svensk tv og aviser tog det op.
    Meget skuffende;-(
    Men som før nævnt har jeg også prøvet én gang ved en anmeldelse at de gad gøre noget...


Kommentér på:
Anmelde en person for dyremishandling?

Annonce