Aktivering af halt hund {{forumTopicSubject}}
Igår kom Nala til skade med den ene pote og halter nu rundt med forbinding. "Problemet" er bare at hun virker til at kede sig ganske frygteligt. Havde hende lige en tur med ude i sneen (som hun elsker) og stod det til hende, skulle hun spurte rundt derude til hun dejser om, men det går ikke, er bange for det gør mere skade end gavn på poten. Og en våd forbinding har aldrig været godt..
Så hvordan aktiverer jeg hende lige uden at hun skal lege vildt? Hun er vant til at bruge kroppen meget hver dag. Vil sprede nogle godbidder rundt i huset som hun skal finde, men den går måske kun lige et par gange..
Hjælp!
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.392
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.232
Et marvben ville måske være en god idé.. Hun plejer bare at pive og ville ud når hun får en stor ting, så skal den graves ned nemlig.. Vil lige lægge lidt godbidder rundt omkring i huset nu, men hvis jeg kender hende ret, er det ikke helt nok til en hel dag
Så andre gode forslag er velkomne
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 16 Svar: 248
maj 2009
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 16 Svar: 248
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.936
Jeg fryser godbidder (kødboller til suppe) ind i isterninger
Jeg fylder hendes kong med smøreost og så en tur i fryseren
Jeg pakker godbidder ind i et viskestykke eller pudebetræk og så binder jeg en masse knuder på
Jeg putter godbidder under skåle, gryder eller hvad jeg lige har ved hunden.
Jeg lader hende fiske efter godbidder i en skål med vand (ude på badeværelset)
Jeg gemmer godbidder rundt omkring i huset
Jeg giver hende et ben eller griseøre at hygge sig med
Jeg træner små tossede ting som ikke kræver at hun skal stå op og bevæge sig som f.eks. at lære hunden at nikke, åbnemunden og vise tænder eller række tunge
Jeg giver hende et af de der hjerne spil i træ – super gode men også lidt dyre hvis man ikke har et…
God fornøjelse og god bedring!
maj 2009
Aktivering af halt hund