Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund falsk gravid!
  • #1   27. dec 2009 Ja man kan sterilisere når det hele er overstået og hun er i balance igen.

• #2   27. dec 2009 Ja.... det har jeg også været igennem med min hund. Det er ganske forfærdeligt....!! men der er hjælp at hente. Kontakt dyrlægen, så kan det klares med medicin.
    Men nok en god ide at gøre op med sig selv om man skal have hvalpe på et tidspunkt, ellers er det nok bedre at få den sterilliseret.

• #3   27. dec 2009 Vi kan ikke rigtig finde ud af om hun overfalder ham for at hun vil pare med ham eller hvad det er smiley

• #5   27. dec 2009 Kontakt din dyrlæger og få Gallastop til hende, så er det ovre i løbet af 6 dage og overvej så om hun skal stereliseres om 2 mdr.

• #6   27. dec 2009 pak alt væk som hun ligger og nuser og og prøv at aflede hendes opmærksomhed med lange gåture osv. Hvis hun gentagne gange har tendens til at blive falsk drægtig vil jeg også anbefale at hun bliver sterilliseret. Men ja gallastop er også en mulighed. Vi har prøvet gallastop en gang og vores tæve er nu sterilliseret efter to kuld hvalpe

• #7   27. dec 2009 Nogen (også dyrlæger) mener at et kuld hvalpe kan forhindre falsk drægtighed. Men det passer altså ikke.

Så ja, jeg ville nok også anbefale at i sterrilsere tæve.

• #8   27. dec 2009 I skal for det første få Galastop til hende, så hun kan komme ud af den falske drægtighed og på sigt måske få hende steriliseret.

Nu er jeg måske lidt hård - det kan godt være at I er ved at blive sindsyg over at hun piver konstant - men det er knagme også synd for hende at være i den tilstand, så kontakt dyrlægen så snart I kan.

• #9   27. dec 2009 jeg vil give (Robert2 & familie ønsker rigtig godt nytår) helt ret. overvej det smiley

Kommentér på:
Hund falsk gravid!

Annonce