5.537 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Foder til Pomeranian Foder til Pomeranian
Hejsa alle .
Hvilket foder er bedst til Cuba & Coco ?
det skal være noget der er godt for deres pels og noget som de gerne må tage lidt på af
- de får noget fra dyrlægen der hedder eukanuha (staves) .. Men syntes deres pels virker fedtet efter de er begyndt på det . ellers har de fået pedigree junior
de er 2 & 2 1/2 år
0 synes godt om
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.199
Du kan se lidt på hvad fodret indeholder og vælge udfra hvad du gerne vil have dine hunde spiser =)
Majs og korn er ikke det allerbedste i hundemad, så se efter noget md meget kød og evt ris.
Der er også råfodring hvor du (som navnet antyder) giver dine hunde råt kød a spise.
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 61
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.199
Er det råt kan det bruges ; )
Dine hunde er voksne, man går som uidgangspunkt ud fra hundene skal have 3% af deres ønskede kropsvægt, Som med al fodring er mængden vejledende - kig på din hund og se om den skal have mere eller mindre, og vælger du at se på råfodring som en mulighed er der både grupper herinde og info på nettet om metoden..
Personligt mener jeg ikke man skal gøre det mere besværligt end det er - foder varieret og sørg for at komme godt rundt i dyreriget (kanin, fasan, fisk, ko, hest og lam fesk).
Da jeg råfodrede gav jeg intet grønt eller vitamintilskud.. Det gør nogen, så hvis det bliver aktuelt skal du vælge hvad du selv føler er mest rigtigt =)
Der findes også flere ganske fornuftige tørkostprodukter, kig dig lidt omkring i ingrediensverdenen og find det du synes bedst om - råt eller tørt =)
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.180
Jeg begyndte derfor selv at lave mit hundefoder, og ingen af mine hunde lider af overvægt, allergi, eller dårlig pels mere. Jeg ved hvad de spiser, og kan se de trives med det. Jeg har fodret med hjemmelavet mad i 3 år. Det er ovenikøbet meget billigere.
Du kan se mine opskrifter her:
http://www.pomdies.dk/Fodring_feeding.html
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 61
kan osse læse på div. hjemmesider at mange har problemer med tørkost til deres små pomser . fordi meget af det fedter pelsen .
Foder til Pomeranian