5.537 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Foder til Pomeranian Foder til Pomeranian

Hejsa alle .

Hvilket foder er bedst til Cuba & Coco ?
det skal være noget der er godt for deres pels og noget som de gerne må tage lidt på af smiley

- de får noget fra dyrlægen der hedder eukanuha (staves) .. Men syntes deres pels virker fedtet efter de er begyndt på det . ellers har de fået pedigree junior

de er 2 & 2 1/2 år smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til Pomeranian
  • #1   29. dec 2009 Man kan ikke sige hvad dine hunde vil trives godt på. Hunde er individuelle, og hvad min hund trives fint på kan det være dine hunde taber pelsen af.

Du kan se lidt på hvad fodret indeholder og vælge udfra hvad du gerne vil have dine hunde spiser =)

Majs og korn er ikke det allerbedste i hundemad, så se efter noget md meget kød og evt ris.

Der er også råfodring hvor du (som navnet antyder) giver dine hunde råt kød a spise.

• #2   29. dec 2009 *nina - Har aldrig prøvet og give dem råt kød, men hvis de skal have det hvilket kød skal du så være ?

• #3   29. dec 2009 Hvis du skal råfodre er det al slags kød du kan finde =)

Er det råt kan det bruges ; )

Dine hunde er voksne, man går som uidgangspunkt ud fra hundene skal have 3% af deres ønskede kropsvægt, Som med al fodring er mængden vejledende - kig på din hund og se om den skal have mere eller mindre, og vælger du at se på råfodring som en mulighed er der både grupper herinde og info på nettet om metoden..

Personligt mener jeg ikke man skal gøre det mere besværligt end det er - foder varieret og sørg for at komme godt rundt i dyreriget (kanin, fasan, fisk, ko, hest og lam fesk).

Da jeg råfodrede gav jeg intet grønt eller vitamintilskud.. Det gør nogen, så hvis det bliver aktuelt skal du vælge hvad du selv føler er mest rigtigt =)

Der findes også flere ganske fornuftige tørkostprodukter, kig dig lidt omkring i ingrediensverdenen og find det du synes bedst om - råt eller tørt =)

• #4   30. dec 2009 Jeg har haft Pomeranian siden 1985 og har afprøvet samtlige tørfoder produkter. Ingen af dem var gode til mine hunde. Jeg vil sætte det lidt på spidsen og påstå at alt færdiglavet foder er affaldsfoder.
    Jeg begyndte derfor selv at lave mit hundefoder, og ingen af mine hunde lider af overvægt, allergi, eller dårlig pels mere. Jeg ved hvad de spiser, og kan se de trives med det. Jeg har fodret med hjemmelavet mad i 3 år. Det er ovenikøbet meget billigere.
    Du kan se mine opskrifter her:
    http://www.pomdies.dk/Fodring_feeding.html

• #5   30. dec 2009 Fru - det vil jeg sq prøve selvf. starte i det små, til deres maver er vænnet til det .. super mange mange tak ..

kan osse læse på div. hjemmesider at mange har problemer med tørkost til deres små pomser . fordi meget af det fedter pelsen . smiley

Kommentér på:
Foder til Pomeranian

Annonce