Foder til pomeranian? Foder til pomeranian?
Hej Alle.
Jeg håber der er nogen af jer kloge hoveder der kan hjælpe mig, hvilket foder der er bedst til en pomeranian.. Ved godt at det er der forskellige meninger om. Men jeg giver min pomeranian noget foder nu, men ved ikke om det er det rigtige for ham, og om han vokser rigtig af det, og alt det der.. Foderet er noget vi fik med da vi købte ham i Juni, og siden da har vi bare forsat med det foder, da de opdrætteren sagde at det gav de deres, og det var rigtig godt. Mærket hedder Eukanuba, og i kan se på billedet nedenunder hvilken slags han får..
Jeg håber nogen kan hjælpe mig, da jeg rigtig gerne vil have at han får det, bedste af det bedste. Og for alle de vitaminer, osv han har brug for!
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
det er meget individuelt, hvad hunden kører godt på. jeg prøvede fx arion som på papir er et meget bedre foder end rc, men han fik dårlig pels af det, kunne ikke rigtig lide det og sked igen rigtig meget. Nu får han så hills j/d pga dårlige knæ og ryg.
aug 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 59 Svar: 383
Jamen jeg syntes egentlig selv at det fungere fint, udover han ikke spiser særlig meget. Altså alt andet mad, godbidder osv, spiser han med det samme. Men hans tørfoder, spiser han ikke rigtig særlig meget af. Jeg ved ikke om det er fordi han ikke gider det, eller kan lide det? For det fungere fint med afføring, det er ikke noget.
jun 2009
Følger: 231 Følgere: 102 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 140 Svar: 3.004
de stortrives alle med det.
aug 2012
Men hvis jeg nu beholder det foder jeg har nu, er der så på et tidspunkt jeg skal skifte? Kan godt se det er 1-12 måneder, dvs at han jo skal have det til han er et år. Men jeg ved bare det mærke, mener jeg ikke har nogen til voksen små hunde. Nogen der ved noget om det? Eller skal jeg skifte mærke til den tid?
aug 2012
aug 2012
Hvor kan man få det henne, udover nettet som jeg kan ?
Dvs. dyrehandel eller hvordan?
dec 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 61
Jeg er personligt mest til royal canin, som mine pomeranians altid har fået.
De to yngste for Royal canins hvalpe foder for små hunde.
De ældste får Royal canins adult foder til små hunde.
dec 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 118 Svar: 461
nov 2012
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 14
Foder til pomeranian?