{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan en hund ?
  • #1   30. dec 2009 Ja, til det hele. Vil jeg mene.

  • lui h
    lui h Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
    #2   30. dec 2009 det fordi jeg skal ud med min hund til en ny familie idag smiley
    og tænker konstant på de 3 hoved punkter jeg skrev..


  • #3   30. dec 2009 Det kan hunde godt - men hvis de kommer et sted hen hvor de trives, så mærker man sjældent noget til det. Jeg har selv overtaget to hunde igennem årene på henholdsvis 1 år og 3½ år. Jeg kunne ikke mærke på nogen af dem, at de savnede deres gamle mennesker.

    Det er også kun vores Lanka der giver udtryk for at savne os, når hun bliver passet, når vi er på ferie. De andre har det fint smiley


  • #4   30. dec 2009 Jeg ville ønske jeg havde samme erfaringer som "Rotterne - Nej til mundkurv...". Men det har jeg ikke. Begge de to hunde jeg har overtaget har efterfølgende mødt deres tidligere ejere - og ingen af dem har udvist større begejstring, end de gjorde overfor andre mennesker, de mødte.

    Det eneste de har reageret på, har været at møde hunde de tidligere har boet sammen med. Der var man slet ikke i tvivl om den store gensynsglæde... Lidt tankevækkende for alle os, der går rundt og tror at vi er det absolutte centrum i vores hundes liv smiley


  • #5   30. dec 2009 Min nuværende Bella var i starten kun på besøg og vi passede hende kort i nogle dage. men bare på de dage der gjorde at næste gang hun kom så var hun helt vild og gensynsglæden til Tyson var enorm.
    Men tror også det hænger sammen med at der var hun var før mig der havde hun det ikke særligt godt.

    Nu er hun her fast og jeg er ret sikker på at hun ikke savner sit game liv. Men det er så også en hund der ikke havde det godt. Din har trodsalt haft det godt.


  • #6   30. dec 2009 Ja, til alle tre dele.
    Min Buska var ved og springe ud af vinduet, da den tidligere ejer hold nede på vejen( Tidl ejer ved ikke hvor Buska er kommet hen) Hun hyler og gør , farer rund, og vil ikke falde til ro. Først da bilen kører igen stopper hun. Og hun gjorde det aldrig igen Tidl ejer boede ca 40 km fra mit hjem.
    En anden hund bliver formidlet til et hjem i jylland fra Fyn. Der går 8 år og familien flytter til fyn. En af de første dage stikker hunden af. Jeg bliver ringet af hundens tidligere ejer at henden hund er kommet Hjem.
    Sev efter 8 år er gl.ejer ikke glemt. Ny og gl ejer boede nu ca 3 km fa hinanden.


  • #7   30. dec 2009 Vi har overtaget Lukka for nogle måneder siden og har INTET mærket på hende, end ikke en lille piv da hendes tidligere ejer var kørt. Men jeg tror da sagtens de kan alle 3 dele - men det vigtigste er at du er overbevist om at du har fundet et godt nyt hjem til din hund - så vil den ikke føle savnet:-)

  • #8   30. dec 2009 Ja til alle 3

    Da jeg overtog Gaia var jeg slet ikke i tvivl om at hun var noget nedtrykt og savnede sin familie.
    Hun lå meget af dagen ved døren og ventede på at de trådte ind af den, spiste ikke ret meget (og hun er ellers en MEGET madglad hund) osv.

    Men det vender jo heldigvis, når hunden lærer sin nye familie at kende, og selvom jeg er sikker på Gaia ville genkende sin tidl ejer, så er jeg lige så overbevist om at hun ikke går rundt og savner hende nu


  • #9   30. dec 2009 I øvrigt ang det med at genkende -Reiki kan åbenbart huske sin opdrætter. Når han ser opdrætter, så "kravler" han næsten pibende hen af jorden og logrer og ved slet ikke hvad han skal gøre ved sig selv (på den gode måde altså -han er glad ikke kuet hehe).
    Det gør han ellers aldrig overfor andre end mig, og kun hvis jeg har været væk et par dage hvor han er blevet passet.

    Reiki havde det tilgengæld super nemt med at skifte hjem. Der var ingen tegn på savn.
    Men han er ose god til at blive passet, hvorimod Gaia sidder meget af tiden foran døren og venter på jeg kommer igen


  • #10   30. dec 2009 Det tror jeg sagtens de kan. Min Gizmo er meget morsyg, men kan sagtens blive passet andre steder, han piver lidt måske eller kigger efter sin mor, men 5 min senere leger han som om han aldrig havde kendt mig, men kommer jeg tilbage så er det kun mig der duer igen hehe.
    Jeg har også oplevet at en vens hund som jeg ikke havde set i 8 mdr kom hen og forlangte at komme op på skødet og sidde og sove, som han havde gjort lige fra hvalp af :).
    Jeg har også været væk fra Gizmo i 3 mdr og han var overstrømmende lykkelig for at se mig igen smiley


Kommentér på:
kan en hund ?

Annonce