{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Hyper hund.... {{forumTopicSubject}}

Ja det er altså noget af en forandring der er sket herhjemme.. Fluffy har jo været rigtig syg i et stykke tid og var tæt på en aflivning i tirsdags, men lørdag fik hun det pludselig bedre og blev glad igen, jeg valgte så at give hende en chance mere og skiftede hendes prednisolon ud med medol som skulle have færre bivirkninger...

Og hold da helt op en forandring, hun har nu været glad siden lørdag i sidste uge og efter 5 dage på medrol er hun holdt op med at puste og halse hele tiden og så er hun bare blevet hyper aktiv, det er helt vildt, hun trækker på turene vil lege hele tiden og tonser rundt og tæsker bamser smiley

Det er fuldstændig fantastisk at se jeg har sku fået min hund tilbage igen, lige nu er det Fluffy 1 år *LOL* I nat fik jeg dog først lov til at sove kl.4.30 da Fluffy var sikker på at jeg gik ind i sengen for at lege, så jeg blev nappet og tumelt med i flere timer, og man er jo så glad at man lader hunden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyper hund....
  • #1   4. jan 2010 Hvad fejler hun dog det bette pus?

    Dejligt at høre hun er på toppen. Det er da skønt, og særligt når aflivning var så tæt på:o)


  • #2   4. jan 2010 Michelle hendes lever er ved at stå af, hun har jo slem allergi og har fået prednisolon for det i over 4 år og det kan hendes lever ikke tåle, hun var samtidig blevet dybt deprimeret og træt, hun virkede som om hun havde givet op, så derfor blev der lavet en tid til at sige farvel efter jul, men hun valgte alligevel at kæmpe videre smiley

    Hun bliver jo desværre ikke rask, men kan hun få nogen måneder mere hvor hun er glad og sig selv så er det klart det hele være.


Kommentér på:
Hyper hund....

Annonce