{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slikker sine poter?
  • #1   4. jan 2010 Det kan være allergi....

  • #2   4. jan 2010 Jeg ville med det samme tænke at det er vejsalt den har fået i poterne og gerne vil have ud...

    Emma er i hvertfald meget følsom over for samme....

    Går hunden et sted hvor der kunne være saltet?


  • #3   4. jan 2010 Det kan være kedsomhed.?

  • #4   4. jan 2010 Ja, det kan være mange ting - Men hvis i har gået meget på fortove/veje kan det meget vel være salt. Alt det møg-salt er ikke godt for hundenes poter.
    Prøv evt. at smørre dem i potevoks inden i går tur næste gang. Vask/skyl dem godt nå i kommer hjem og smør evt. noget helosan på.
    Hvis det er p.g.a. salten skulle dette meget gerne hjælpe på det.


  • #5   5. jan 2010 min hund slikker også sine forpoter men har så gjort det i nogle mdr. og jeg har været til dyrlæge med det. der fik vi nogle piller som også hjalp i den tid hvor han fik medicinen, men det er så desværre kommet iden.

  • #6   5. jan 2010 Tak for tips'ne smiley

    Jeg tror ikke det er kedsomhed for han bliver aktiveret lige så meget som han plejer, og det er især lige efter en tur.
    I princippet kunne det vel godt være allergi, men da det er begyndt samtidig med snevejret, og turen ned til skoven går ad saltede veje, tror jeg mest på salten som synderen.

    Så jeg vil prøve potevoks! Ved I hvor man finder det og hvad det koster? Kan man bruge vaseline istedet (spørger jeg, da jeg har to bøtter stående som jeg aldrig får brugt ;-))?


  • #7   5. jan 2010 Potevoks kan man købe ved alle dyrlæger og måske også ved alm. dyre-forretninger.
    Jeg har hørt at nogen bruger vaseline i stedet for, men om det virker ved jeg desværre ikke :o)
    Men det allevigtigste er ihvertfald at få skyller poterne godt og grundigt når i kommer hjem :o)


  • #8   8. jan 2010 Okay tak! Det har allerede hjulpet smiley

Kommentér på:
Slikker sine poter?

Annonce