{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Afhængig af at samle på hunde ? {{forumTopicSubject}}

Ser nogengange et program på Animal Planet som handler om et engelsk firma der lever af at transportere kæledyr verden rundt.
Altså sørger for at alle papirer, sundhed osv er i orden. Står for karantæne osv.

Der er tit Napolitanske Mastiffer med i programmet og de har alle den samme ejer som udstiller dem meget rundt i verden.
Flere gange skal hundene i karantæne i 6 mdr fordi at der er ikke er orden i papirene e.lign.

Denne gang så jeg så at fyren var i Italien og købe en multivindende champion og han sagde der at han så havde 20 Napolitanske mastiffer derhjemme i forvejen, men han måtte bare eje denne hund.
Hans ven som var med og hente hunden i den italianske kennel endte også med at impulskøbe en hvalp derfra..

Begge hunde kunne nu se frem til 6 mdr i karantæne når de landede i England.. (Hvalpen var 3 mdr)
Dvs 6 mdr i firmaet som programmet handler om's faciliteter som ligner en hundepension facilitetsmæssigt.

Jeg sad bare og tænkte..... Hvorfor i alverden vil man ha' 20 hunde ?! Hvad får man ud af det. Man kan jo umuligt nå at lære hver enkelt at kende ordenligt. Man kan da heller ikke motionere 20 hunde hver dag. (Nu skal Napolitanske Mastiffer sikkert ha' minimum af motion men stadigvæk)

Virker det ikke lidt som om at manden bare samler på hunde som man samler på frimærker !?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afhængig af at samle på hunde ?
  • #1   13. jan 2010 Det er jo mennesker der er syge i sindet og derfor kan vi ikke sætte os ind i deres tankegang. De får ofte hjælp fra det offentlige efter Animal Police har fjernet dyrene.

• #2   13. jan 2010 Doggymom.

Jo men der var ikke rod i tingene her.
    Manden har jo tydeligvis penge nok og hundene var sunde og raske.

Men man kan vel også være samler uden at misrøgte dyrene..

• #3   13. jan 2010 Ja, så er det en avler.

• #4   13. jan 2010 Hmm shopaholik... Nogle gange skulle man tro nogle folk herhjemme også har det sådan.

• #5   13. jan 2010 jeg så et ægtepar der havde 600 hunde og endnu mere vildt, de kunne navnene på de 400 af dem, Det sørgeligt det kommer så langt ud og især når de tror de hjælper hundene, det gør de selvfølgelig i starten men når de parre sig på kryds og tværs ja så vokser antallet, men har lidt ondt af de folk og selvfølgelig os af dyrerne

• #7   13. jan 2010 Vi kender desværre flere som har over 15 hunde. Det er trist, for hver hund får jo ikke engang 10 minutters personlig kontakt hver dag. Så der findes skam også samlere i DK...

• #8   13. jan 2010 Hmm.. Folk med så mange hunde tror jeg for det meste har penge, penge og atter penge i hovedet!
    De skal bare tjene en masse penge ved at spytte hvalpe ud af hundene så ofte som muligt smiley
    Nu så jeg ikke lige dét program, den synes simpelthen ikke det er heeelt forsvarligt at have SÅ mange hunde.
    Man kan da umuligt give dem alle et drømme liv, tænker jeg? smiley ...Og hvorfor så have hund, andet end at tjene penge på dem?!

• #9   13. jan 2010 Synes personligt heller ikke 30 chihuahuas er okay må jeg indrømme, heller ikke selvom de er små.. smiley
    Man må kende sin grænse - og tænke på hundene i stedet for sig selv og penge.. Hmm..
    Med mindre de selvfølgelig boede i 900 kvm villa med stor have, og har ansatte i hjemmet til at fokusere på hundene Meen, det er vidst de færreste der kan prale af dét.. He!

• #10   14. jan 2010 Hmm ikke meget jeg fik deltaget i min egen tråd *G* ...

Nej bare fordi at man har penge og giver hundene mad og vand, betyder det jo ikke at det nødvendigvis er godt.
    Skulle bare lige høre om det var mig der var sensitiv *G*

Ceteris -
    Ja stakkels hvalp.
    Og den var så utryg da mændene stod og snakkede, mens den krøb rundt om deres ben for at finde tryghed. Og der var bare ingen der så at den var usikker og havde brug for støtte.

Kommentér på:
Afhængig af at samle på hunde ?

Annonce