{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

puha hvad gør jeg (min gamle hund) {{forumTopicSubject}}

hej med jer jeg sidder her og er helt paf.
jeg blev alene mor til to for 6 mdr siden og valgte derfor at gå af med min hund loke da jeg muligvis skulle bo hvor husdyr ikke var tilladt nu er mig og faren så sammen igen det har vi været i 4 mdr hvilket er dejligt:)
da vi afleverede loke aftalte vi at vi skulle høre fra dem hvordan det gik og jeg ville få billeder kunne komme og besøge dem osv. i starten gik det rigtig fint og vi var lykkelige for vi havde valgt den familie de havde så i forvejen en gammel tævehund og det gik fint mellem loke og tæven jeg har forsøgt at kontakte dem meget meget længe men uden svar på både sms opkald og mail men idag 6 mdr efter skriver hun så at de kan ikke have loke for han er ikke faldet til han er sur og brokker sig og ja de magter ham ikke. og nu har vi fået en ny hund simba ham har vi haft siden d. 11 december da jeg havde opgivet at høre fra dem vi har besluttet at hente ham hjem imorgen eftermiddag og samtidig har vi besluttet at prøve at se hvordan det fungere med sådan to store hunde og hvis ikke så må vi aflive ham da han ikke skal skifte hjem igen - men hvordan fanden kan man vente 6 mdr med at indse hunden ikke er faldet til jeg er dybt rystet og forarget hvad gør jeg??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  puha hvad gør jeg (min gamle hund)
Kommentér på:
puha hvad gør jeg (min gamle hund)

Annonce