{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.244 visninger | Oprettet:

Ondt i tænderne? {{forumTopicSubject}}

Min ældste hund på 9 år har udvist et par tegn som jeg tolker som ondt i tænderne og jeg vil gerne have et par råd.
For det første tager hun ikke rigtig ordenligt fat i legetøjet mere når hun leger (hvad enten det er med os mennesker eller med den anden hund)
For det andet virker det som om hun har svært eller ondt ved at spise kødben, oksehudsben og lign. (Hun klynker nogen gange når hun får et ben, det virker lidt som en fustration over at det er svært at spise, for hun er meget madglad)
Vi har fået hendes tænder renset for tandsten for nylig og vi kan i øvrigt ikke finde andet (som knækkende tænder eller lign.) der ser ud til at være galt.
Hun kan spise tørfoder (men da hun er meget madglad sluger hun det så hurtigt at hun knap nok tygger på det)
Vi børster tænder på hende en gang i mellem for at holde tandstenen nede og vi giver hende desuden "tandbørsteben".
Så hvad skal jeg gøre?
* Skal jeg prøve at børste tænder på hende hver dag?
* Skal jeg give hende noget af det fodersuplement der styrker tænderne (hvis ja hvilket)?
* Skal jeg tage hende til den almindelige dyrlæge og få undersøgt hende grunddigt?
* Skal jeg tage hende til en speciel tandklinik for hunde? (Hvis ja hvor ligger der en i københavnsområdet)
* Eller noget helt andet? smiley
Det kan også være at det er normalt at ældre hunde får "svage" tænder? Det skal lige siges at hun ellers ikke virker gammel, hun er glad og frisk, løber agility osv. Så jeg tror at hun har flere gode år igen og vil derfor også gerne passe på hendes tænder... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt i tænderne?
Kommentér på:
Ondt i tænderne?

Annonce