{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

"Glemmer" at trække vejret..?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en fransk bulldog på snart 2 år. Og ind imellem "glemmer" han og trække vejret. f.eks når han drikker vand. Han drikker og drikker, og til sidst kaster han nærmest op, og er ved at kløjs i vandet.. Jeg har prøvet at stå ved ham når han drikker, og når han så har taget et par tåre, så kalder jeg på ham, for at få ham til at holde en lille pause når han drikker.. Men det hjælper ikke. Kun hvis jeg ligesom løfter ham lidt væk.
Han gør det samme når han spiser.. Han æder helt vildt hurtigt, tygger nærmest ikke på det, og ender med at kaste op.

Og nu er han også begyndt på det når han sover.. Han snorker heeelt vildt, og lige pludselig er der bare helt stille, og når jeg så lige skubber til ham, trækker han vejret så dybt så han nærmest ikke kan få vejret ordentligt..

Der er ingen problemer normalt med hans vejrtrækning, og dyrlægen siger at det er en af de længste snuder han har set på en fransk, og at han har meget fine luftveje.

Er der nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg kan gøre? Man blir jo helt bange hver gang. Og det kan da umuligt være behageligt for ham, heller...??

På forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Glemmer" at trække vejret..??
  • #1   28. jan 2010 min veninde havde en fransk bulldog der havde nøjagtig samme problem. Har i prøvet at hejse foder og vand skål lidt op, så hunden ikke skal helt ned til gulvet? Det hjalp helt vildt ved min veninde, hunden havde nemlig nogle problemer med luftvejene (der var en eller anden fejl, mener de var for korte, men er ikke helt sikker).

• #2   28. jan 2010 Okay.. Hvis han kaster op igen, ringer jeg til dr. dyr.. smiley

Prøver det med skålene.. det ku være det hjalp smiley
    Tak..

• #3   29. jan 2010 Den der skål til foder, smid den ud og så spred foderet ud på gulvet fliser græsplænen, så forsluger han sig ikke.

Der er noget med en speciel skål til vand hvor bunden stikker op, jeg ved ikke hvilken men den er før blevet vist herinde.

Kommentér på:
"Glemmer" at trække vejret..??

Annonce