{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Pas nu rigtig godt på - snestorm {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige luftet Jason og Hanky.....det er ikke så længe siden vi flyttede hertil, så gårdspladsen er endnu ikke indhegnet.
De KAN finde på, at løbe en tur op i skoven, hvis jeg ikke er obs på dem.

Tanken om, at de skulle smutte en tur er meget stor nu, hvor der venter en snestorm lige om hjørnet - og her tænker jeg også på de der lige netop nu leder efter deres hunde.....

At miste sin hund med det vejr der venter os - jeg kan slet ikke klare, at skulle prøve, at sætte mig ind i dette!!!

Pas nu rigtig godt på jeres guldklumper derude!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas nu rigtig godt på - snestorm
  • #1   2. feb 2010 Tak og i lige måde. Heldigvis er vores have indhegnet, så der skal vist meget til at de slipper ud.

Måske det var en idé, at du går ud med dem i snor når de skal besørge, så er du sikker på at de ikke render væk.

• #2   2. feb 2010 Vi har heldigvis også hegn hele vejen rundt og hvis de endelig skulle finde et hul, så havner de hos naboens påfugl og gæs - så skal de nok komme hjem i en fart. Pepsi er skide bange for dem:-) heh

Men ja, det villle simpelthen være forfærdeligt om de forsvandt i snevejret...

• #3   2. feb 2010 Vil anbefale alle til at indhegne deres haver, så har vi ikke så mange hunde der løber væk..... frygtelig om de blev væk i dette her vejr....
    Min have er fuldstændig indhegnet men mine hunde er aldrig alene i haven da man jo så tit hører om alle de hunde der forsvinder under mystiske omstændigheder fra haver der er indhegnet...

• #4   2. feb 2010 Vores have en indhegnet med 2,20 meter højt hegn. Så de skal nok blive indenfor i haven. Men vi går da en tur ud over markerne et par gange om dagen:-).

Men det er korrekt. Ikke mange hunde overlever, hvis vejret bliver så slemt som de lover:-(

• #6   2. feb 2010 jeg har hundegård, men sneen er så høj at han nok godt kan komme over, så jeg går med ud hver gang, jeg skal ikke risikerer at de bliver væk...

• #7   2. feb 2010 Ulla:

Den skulle være startet i vestjylland for et par timer siden.

• #8   2. feb 2010 Ulla den skulle ramme og ved 11-12 tiden og jeg skal på arbejde i roskilde, men synes ikke lysten melder sig for at køre ;o)

• #10   2. feb 2010 Ulla: de har lige sagt at folk på vestsjælland vil få problemer på vej hjem fra job ( hvilket må være ved 16-17 tiden ) og at dem i KBH nok lige når hjem inden det kommer. Jeg hører P4 smiley Sneen skulle være ca 2 timer væk fra Sjælland pt.

• #12   2. feb 2010 I det mindste godt du arbejder et sted hvor der er en seng:-)---- men nu må vi se hvor slemt det bliver...

• #13   2. feb 2010 Jeg bor i Esbjerg og her har det sneet i ca. 2 timer nu, men det ligger sig ikke rigtig og det er sådan micro små snefnug. Det er også kun -0,2 grader. Så det er slet ikke så slemt herovre som jeg tror det bliver på sjælland og i midtjylland....øv for jeg elsker jo sne ;o)

• #14   2. feb 2010 Her skal der sættes vildthegn op overalt!

Haven er indhegnet - men der er så meget sne, at det er umuligt at lufte dem deromme;)

De render ingen steder, når jeg er der - men de er ofte med ude, når jeg laver noget med hestene og så ér det sket, at de er smuttet uden jeg har set det - og det skal bare slet ikke risikeres i det her vejr.
    Men okay....lige nu vil de gerne hurtigt ind.....det er jo koldt synes de:)

Her har vi fået masser af sne de sidste timer, men det blæser ikke voldsomt overhovedet - men de siger jo det kommer!!

• #16   3. feb 2010 Det var godt Ulla.
    Men vejene var så slemme ude ved os (ørslev) at Peter min kæreste har måtte blive hjemme fra arbejde i nat.

Kommentér på:
Pas nu rigtig godt på - snestorm

Annonce