645 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hvad er der galt med hende, er hun ? Hvad er der galt med hende, er hun ?

Jaluexe ?? eller hvordan det staves

det er jo sådan at jeg har fået den lille chanel chihuahua pige, hun er 8 uger og dejlig legesyg osv.
gucci min skønne pekingeser, er meget vild efter at få fat på hende, hvis chanel går i hendes hvalpe indhegning så gør gucci af hende, og det lyder meget voldsomt, som om hun bare vil ha fat på hende og hun ik må være her..
har prøvet at sidde med chanel og vise hende til gucci, men gucci er så ivrig eftter at slikke og snuse at chanel bliver bange for hende... :-s
hva kan jeg gøre, for de sku jo gerne kunne gå sammen, er bare bange for at gucci kunne komme til at skade hende når chanel er så lille....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er der galt med hende, er hun ?
  • #1   10. feb 2010 Hvad siger dine andre hunde til hende ?

• #2   10. feb 2010 intet...

• #3   10. feb 2010 Jeg ved ikke, om hunde kan være jaloux, men måske kan hun bare ikke lide små hvalpe eller er usikker.
    Jeg kan godt forstå, at du er forsigtig, for din lille hvalp er godt nok ikke ret stor.

• #4   10. feb 2010 hmm... jeg tænker at nogen gange skal man blande sig så lidt som muligt når hunde skal lære hinanden at kende. ellers kan det komme til at trække ud i længere tid end nødvendigt fordi de ikke får "sagerne" sat på plads en gang for alle.

har du indtryk af at gucci er aggressiv overfor chanel? eller kunne det være at hun bare er meget ivrig? min oplevelse er at voksne hunde som regel tager hensyn til at det er en hvalp de har med at gøre, og når de er færdige med at snuse så falder der ro på. hvis hun ellers ikke gør andet end at snuse og slikke, ville jeg lade hende gøre det, under opsyn naturligvis.

at chanel ser bange ud, kan godt bare være en naturlig reaktion på underkastelse. jeg har oplevet med mine hvalpe at når de møder en fremmed voksen hund, smider de sig straks ned på ryggen og lægger ørerne tilbage. de ser vildt skræmte ud, og kan også finde på at pibe hvis de bliver forskrækket, men øjeblikket efter render de og leger tagfat med den voksne. og det kan så godt skifte ca hver andet minut i et stykke tid. hvis de synes den voksne bliver for ivrig eller voldsom, smider de sig ned igen, som et tegn til den voksne om at slappe af.

nu har jeg selvf ikke set dem sammen, men kan du genkende noget af dette?

• #5   10. feb 2010 Gucci er vandt til hvalpe og render og leger med nellie og nicko, pusles to hvalpe som nu er 12 uger.
    når chanel er i indhegningen virker gucci agresiv og jeg hiver hende væk og hun får et nej og i kurven...
    jeg har ikke haft gucci og chanel til at gå frit på gulvet sammen endnu, når gucci er sådan...
    men det er måske bare lidt tid hun skal ha hende gucci ???
    der er jo ingenting med de andre hvalpe..

• #6   10. feb 2010 altså, der er selvf forskel på en fremmed hvalp og hvalpe som hun har kendt fra de blev født, men kan godt forstå du er usikker. gør hun kun når indhegninger er imellem dem?

• #7   10. feb 2010 ja det gør hun kun der...

• #8   10. feb 2010 hvis hun ellers er sød og kun slikker og snuser, vil mit umiddelbare bud være at det er hegnet der irriterer hende. det forhindrer hende jo i at komme ind og hilse på den spændende nye hund??

jeg ville nok gøre forsøget på gulvet med chanel på skødet igen og lade gucci hilse alt det hun vil under opsyn, uden at du blander dig med mindre situationen bliver for ophedet. kan være hun ikke føler hun har hilst færdigt endnu...

det kan for os godt se voldsomt ud, men uden egentlig at være andet end hundenes naturlige opførsel. hvis hun er sød nok ved de andre hvalpe, så vil jeg tro at hun også tager hensyn til chanels signaler.

det er forsøget værd??

• #9   10. feb 2010 ja tusind tak, jeg er lidt mere tryk nu... det vil jeg forsøge mig når de små vågner op fra deres lille lur smiley

• #10   10. feb 2010 held og lykke. håber det går godt smiley

• #11   10. feb 2010 jep skal nok lige holde opdateret smiley

Kommentér på:
Hvad er der galt med hende, er hun ?

Annonce