{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Tror jeg er pylret {{forumTopicSubject}}

Nessa er blevet steriliseret idag,og hun er noget påvirket.
Hun kan ikke finde ro og ryster når hun endelig ligger sig ned.
Operationen er gået godt og uden problemer sagde dyrlægen men jeg kan ikke lide at hun er så træt men ikke kan finde ro.
Selvfølgelig må hun have lidt ondt og narkose påvirker hende vel stadigvæk?
Ville bare ønske jeg kunne gøre noget.
Hun har spist en guf stang men kastede den op efter hun drak lidt vand da hun intet har i maven jo smiley
Nogen gode råd?
Jeg sover på gulvet i nat med hende da jeg er bange for hun vil hoppe ned fra sengen som hun plejer at sove i.

:((( Urolig ejer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror jeg er pylret
  • #1   12. feb 2010 Hun har hamrende ondt i maven.

    Lotus havde også problemer med at lægge sig ned samme aften, men næste morgen var hun frisk igen:-)

    Hun er smertedækket, ikke?


  • #2   12. feb 2010 Jo altså dyrlægen sagde hun havde fået idag og så har jeg piller til brug fra i morgen af.
    Synes bare det er så synd så synd og føler mig rigtig modbydelig for at hun skal gennemgå dette her smiley men det er jo for vapsen ejet bedste


  • #3   12. feb 2010 Kan se på nessa hun er træt... hun har ikke sovet siden hun vågnede af narkose i middags

  • #4   12. feb 2010 *Synes bare det er så synd så synd og føler mig rigtig modbydelig for at hun skal gennemgå dette her*

    Sådan havde jeg det også........ Jeg følte mig som verdens ondeste moar:-(

    Prøv at se, når du går i seng, om hun ikke følger med og falder til ro:-)


  • #5   12. feb 2010 hun har lagt sig så langt væk fra mig og kresten hun kan komme smiley i et hjørne bag spisebordet... Endelig ro på hende smiley

    Tror bare hun skal have lov til at sove rusen ud og så vil jeg give hende en smertepille i morgen tidlig da hun tydeligt har smerter.

    Men puuuha hvor er det ikke rart at de ryster sådan(som om de fryser)

    og tak for de beroligene ord smiley


  • #6   12. feb 2010 og oppe var hun igen smiley

  • #7   12. feb 2010 tror ski jeg tager hende med på toilettet når jeg gør mig klar til at sove..Hun falder som regelt i søvn med det samme når hun er med der

  • #8   12. feb 2010 Vi har også lige fået steriliseret Liva i dag hun reagere så direkte modsat, hun har sovet lige siden vi kom hjem.
    Hun var lige vågen on/off i en halv times tid men sover igen nu


  • #9   12. feb 2010 Giv hende en halv dosis af det hun skal for smerter nu- så mangler du godt nok en halv dosis i den sidste ende af behandlingen, men der går det jo bedre.
    I morgen giver du det dylle har skrevet på pakken.

    Så sagde min dyrlæge jeg kunne gøre hvis det blev slemt med Chianti i aften - hun er blevet opereret i poten idag - fået hevet en negl ud.


  • #10   12. feb 2010 chainta- må jeg det? kan jeg ikke overdosere?

    Tør næsten ikk da jeg er bange for hun kaster den op igen- altså det halve pille..

    Gør mig lige klar til seng og prøver at tage hende med


  • #11   12. feb 2010 ja hun vil ikke have det.
    hun vil ligge koldt


  • #12   12. feb 2010 har givet hende en halv pille.. kan ikke holde ud at se på det mere ...at hun sidder og kigger bedene på mig fordi hun har tydeligvis ondt smiley

  • #13   13. feb 2010 Det var bare det dyrlægen sagde til mig, så tror ikke der sker noget ved :))
    Håber det virker og får lidt ro og hvile i nat.


  • #14   13. feb 2010 hun fik en halv pille men kastede op 2 gange..stakkels nessa dog kunne jeg ikke se pillen i noget af det så håber den stadigvæk er i maven og kan nå at virke...stakkels pus er så træt men kan ikk finde ro...og så kan jeg heller ikke... sætter en film på ..ser ud til det bilver en lang nat

  • #15   13. feb 2010 Ja, jeg ville heller ikke tøve med at starte smertebehandlingen i dag på ehnde..

    Evt. opløs pillen i en spiseskefuld vand, så hun bare skal drikke den.

    da Basse blev ordnet havde hun svært ved at finde ro, og jeg skulle være ved siden af hende 24/7.. Når jeg gik pev og hylede hun..

    det gik dog over i løbet af natten, og dagen efter var hun frisk som altid!..


  • #16   13. feb 2010 Kulden og rystelserne kommer sikkert af narkosen som har denne bivirkning.

    Godt du har givet smertestillende. Og hvis bare hun drikker sker der ikke noget ved hun ikke spiser i dag men hun skulle gerne være sig selv igen i morgen :o)

    Hold hende varm og det vil være fint hvis hun vil putte med dig, hvis ikke så giv hende ro :o) Det er naturligt for nogle hunde at søge væk når de ikke har det så godt.


  • #17   13. feb 2010 Lena: Det er vigtigt at du prøver at finde ro ellers kan hun sikkert heller ikke :o) Men ja smid en film på og put med hende og se om ikke i begge får lidt søvn :o)

  • #18   13. feb 2010 Hvordan har hun det her til morgen?

  • #19   13. feb 2010 I mine øjne lyder det helt vildt, når jeg har fået steriliseret hunde har de været friske når jeg hentede dem og næste dag har der intet været. Har hun fået pennicilin og har du fået piller som hun skal have i de næste dage. Mange hunde kaster feks. op af det smertestillende der hedder Rimadyl, men kan så til gengæld godt tåle Metacam. Hvis hun ikke har det bedre idag, må du kontakte dyrlægen igen og få en forklaring på hvorfor at hun har så ondt.....

  • #20   13. feb 2010 Jeg fik steriliseret en hund for flere år siden. Hun blev også ved oved oved med at kaste op. Det viste sig at være det smertestillende hun ikke kunne tåle. Hun fik noget modgift hos dyrlægen og nogle andre piller.Det hjalp med det samme og hun kastede ikke op mere.

  • #21   13. feb 2010 Py ha, håber det går bedre med hende idag, godt nok frygteligt for hende og dig. Jeg fik min Figo kastereret i onsdags, da han vågnede op blev han helt panisk af den krave han have på, han ville jo slikke sig, hvilket gjore at kraven skar i såret, og det blødte vildt, jeg fik så dyrelægen ud til mig, og hun syede ham igen, men det hjalp heller ikke.
    Nu går han rundt med et åbent sår, som skal gro sammen af sig selv, men ak, ikke det eneste, imorges måtte jeg til dyrelæge igen, han har fået betændelse i det nu, hans pung er over stor, og han har smerter, men han får smertestillende, men gud hvor har jeg ondt af ham, ville ønske jeg ikke havde gjort det, han fatter jo intet af hvorfor han har ondt, ja jeg kom til at græde over det igår, ville ønske man kunne forklare ham, at det nok skal blive godt igen.Håber bare han kan få en go nats søvn, for det trænger han godt nok til, og mig med:):)


  • #22   13. feb 2010 Jeg så at Maxizoo havde nogle "bløde" kraver??

Kommentér på:
Tror jeg er pylret

Annonce