{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Hvornår mon hunden hygger allermest?? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har tænkt på, hvornår mon hunden hygger sig allermest. Errer har det bedst..

Er det når den får sin mad, når vi er ude og den får lov at løbe frit og snuse og bruge sin næse, er det når vi sidder i sofaen og jeg klør ham bag øret eller når han får lov til at ligge under dynen og putte eller når han får lov til at slikke mig på kinden eller når han får et kødben han kan hygge sig med, når han leger med andre hunde, når vi træner og han skal bruge hovedet eller måske noget helt andet??

Det er jo nok ikke ens for alle hunde... Ved I hvornår jeres har det aller bedst?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår mon hunden hygger allermest??
  • #1   14. feb 2010 Vores har det allerbedst når vi leger med ham udendørs og når vi træner lydighed og bidearbejde.

Det er klart, at han også tydeligt kan lide at ligge med bunden i vejret og få nus, men aktivitet er hans sag - hen elsker det.

• #2   14. feb 2010 - Jeg tror det er en blanding af alle de ting du nævner. Og det skal så alt sammen være på samme dag smiley

• #3   14. feb 2010 Simba hygger sig mest , når han har min udelte opmærksomhed ved de forskellige træningseancer uanset om edt er inde eller ude.
    Jeg fornemmer helt klart , at når han for noget tyggeting så bliver han faktisk bare mere stresset.

• #4   14. feb 2010 Karlas yndlingsbeskæftigelse i hele verden er at løbe agility sammen med mig... derudover er det leg med mig, hyggeture med hendes hundevenner og at sove under dynen mellem mine ben....

• #5   14. feb 2010 King hygger sig allermest på marken - der kan han rende frit, han kan lege selv, snuse, jage mus, vi kan lege med ham, vi kan træne, og ved varmere temp. kan han bade i mosen. Det er suverænt optimal hygge for en aktiv hund som ham smiley

• #6   14. feb 2010 Og ja - 4 stænger i vejret er også indbegrebet af hygge, men det kan man jo desværre ikke få flere timer til at gå med smiley

• #7   14. feb 2010 Når han lærer noget nyt :0)
    at blive udfordret er nok toppen for Athos.....
    og når han bliver nusset i søvn om aftenen, træt og tryg ;0)

og der er ingen tvivl om at Jesse hygger sig allermest når han får lov at putte og nusse.... skidt med alt det andet... bare han blir nusset :0)

T

• #8   14. feb 2010 Nu vil jeg sætte mig om på gulvet bevæbnet med en børste, det kan han nu også godt lide... Han ved heldigvis ikke at der også er et bad i vente, det er i hvert fald ikke total ynglings beskæftigelse...

• #9   14. feb 2010 Lotus har det aller aller bedst når hun spiser.......... Og så kommer agilty vist på 2. pladsen sammen emd hygge og nusseri:-)

Kaido har det aller bedst når hun lærer noget. Hun elsker at lære. Uanset om det er klikkertræning, aktivitetsspil eller agility.

Og så en dejlig tur på marken sammen med genboens hund, som godt gider at lege, er bestemt heller ikke at foragte:-)

Kommentér på:
Hvornår mon hunden hygger allermest??

Annonce