1.420 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Landbetjenten og hans møgkøter...! Landbetjenten og hans møgkøter...!

Min veninde og jeg bestemte os for at vi ville tage i skoven med Rullepølsen..
Her i området er der rigtige hundeskove som er indhegnet.. Men jeg er ikk så meget til dem , da der sker for mange ubehagelige ting.
Vi har en anden skov som er kæmpe stor. Det er såen en natur skov/park hvor der er op til 10 km's ruter.
Hvor man skal have hunden i snor.. Vi vælger at tage ud i den fordi der aldrig er nogen om vinteren.. Vi kommer ud til den og parkere bilen.. Og der er ingen andre biler, så vi har det hele for os selv.. Og tænker YES.. Så kan vi rigtig fjolle i sneen..

Vi kommer så ca 500 meter op af den ruten vi har valgt og inde mellem træerne holder der en stor bil.. Det ligner landbetjentens.. Og der går en eller anden form for panik i mig..

Vores landbetjent er født uden hjerne og han har slet ikk forstand på dyr.. Ingen kan li ham.. Han går under navnet "Scheriffen".. Så kan i selv danne jer en mening smiley Han gir folk en bøde hvis man ikk bruger fodgænger overfældet.. (Staves)...Og snager lidt for meget i folks privat liv..
Nå men han har været her i 10 år ca. Han overtog for vores gammel landbetjent.. I den tid har han haft mellem 9-11 politi hunde.. 3 af dem har bidt ham og resten påstår han er død af kræft?
I sommers havde han en schæfer og nu har han fået en rottweiler igen..

Nå.. Videre til skov turen..
Vi er begge 2 klar over at kan IKKE kan styre hans hund/hunde da der har været en del episoder med ham og hans køtere.
Jeg siger til min veninde at hun skal holde øjne og øre åbne og vi diskutere så om vi skal gå tilbage til bilen..
Men vi når ikk at gøre noget som helst, for li pludselig springer den her rottweiler ud fra træerne 100 meter fremme.. PANIK........................................! Jeg flår Freya op til mig og siger til min veninde at hun bare skal beskytte Freya uanset HVAD.. Den står stadig og glor på os med rejste børster, mens den gø'r nogle gange og nærmer sig.. Vi diskutere så om vi skal råbe , for at se om der dukker et menneske op eller hva fanden vi li skal.. Nå men der kommer landbetjenten så farende ud fra træerne.. Og den hersens køter vil bare ikk lystre.. Og han har ikke nogen snor eller line med.. Så råber han til os.. I må heller li passe på den lille hund der...

ØH HVAD... Fede idiot... Få styr på DIN hund.. Jeg råber så tilbage at det fanme ikk er mig der er problemet her, men ham.. Og at hans hund li kan prøve på at nærme sig min.. Han får langt om længe dyret til at sidde stille og han får fat i halsbåndet..
Og så gik HUNDEN ellers tur med ham ned mod bilen..
Da han går forbi os, siger han "Det var godt der ikk skete noget hva"...

JA.... VÆR DU GLAD FOR DET DIN ASS...! Så havde du fanme fortrudt det..

Hva sker der for at han ikk har en skide snor på han hund og at han ikk kan styre hans "politihund"...
Jeg har aldrig ku li ham.. Og nu hader jeg ham.. Mødte ham også derude i sommers, hvor han havde hans schæfer med.. Dog i snor.. Og der blev han sur på mig fordi jeg ikk ville lade dem hilse..
Det er forøvrigt den selv samme schæfer som bed et stykke af hans røv, så han var sygemeldt i flere mdr.. Godt Freya ikk hilste på den, for så havde den da ædt hendes hoved...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Landbetjenten og hans møgkøter...!
  • #1   25. feb 2010 Hvis han lader sin hund løbe løs uden kontrol , og i havde snor på jeres ville jeg kontakte den politikreds han høre ind under. Han bør gå forest med et godt eksempel.

• #2   25. feb 2010 Snakkede med mine forældre om det igår.. Om man kan "melde" en betjent, på den måde..

Ved at de andre i politikredsen griner lidt af ham..

• #3   25. feb 2010 Griner historie. Ja, kontakt hans leder og fortæl historien, som du beskriver den her.

• #4   25. feb 2010 Det kan du. Han skal lige som vi andre overholde loven.

• #5   25. feb 2010 man kan altid melde en politibetjent.
    Men når de ikke gør noget ved alm løse hunde, gør de nok heller ikke noget med ham, men sys da der bør ligge en anmeldelse uanset hvad, til evt. fremtidige episoder

• #6   25. feb 2010 Ej sikken en historien.....Jeg var slet ikke kalr over, at der fortsat var landbetjente mere----Men du mener måske noget andet med landbetjent. Har han kontortid og altså åbent for henvendelser centralt eller hjemme hos ham selv??????????
    Jeg har også slev haft en lanbetjent, men det er da mange år siden at det blev nedlagt her hos mig------

• #7   25. feb 2010 Det er tit de private hunde er tjenestehunde.

• #8   25. feb 2010 Loven om påbudt snor på hunden i skoven gælder også for ham, så bare meld ham, det kan da ikke være rigtigt, at han skal være til gene og ulempe for andre hundeejere, som går tur i skoven :o))

• #9   25. feb 2010 Han er en rigtig landbetjent.. Han har kontor tid 2 gange om ugen og ellers kan man aldrig en skid få fat i ham...
    Han kører "patrulje" lisom andre betjente, bare i hans egen kampvogn og han arrige hund er ALTID med.. Der er flere i byen som snakker om ham og hans forhold til hans politihund.. Hvis man går forbi hans bil og hunden er derinde i... SÅ går den fuldstændig amok og bilen gynger frem og tilbage.. Prøvede det en dag og der var der en anden mand som konfronterede ham med det.. Og han kunne ikk få den til at holde kæft..
    Han har hunden med, og han slipper den også løs, hvis folk prøver at stikke af fra ham..
    Så det er vel en politihund..

Får han ikk afvide hvem der har klaget?

• #10   25. feb 2010 Ja i vores såkaldte retssamfund får han at vide hvem det er som har klaget--------- Faktisk er det et kneb politiet bruger for at få folk tikl at trøække en anmeldelse tilbage----De oplyser dig om at du selvfølgelig ikke kan være anonym.....
    Har selv prøvet det da jeg ville anmelde en for vold----

• #11   25. feb 2010 Vær ligeglad med om han får det at vide.!

• #13   25. feb 2010 Okay.. Hmm.. Han er ikk en man gider være uvenner med.. Han kan finde på at stoppe en hvis man kigger surt og ikk hilser på ham, hvis han kører forbi..

Kan man ikk sende et anonymt brev..? smiley

Han havde for nogle år siden en anden rottweiler.. Han var hjemme ved en landmand pga et eller andet, og han spørger så om han måtte lukke den ud og tisse..
    Og det fik han lov til hvis han ku styre den.. Jajaja da det ku han.. men den ud så sig li en kat og stak af..

• #14   25. feb 2010 Min prinsesse: hvis ingen melder ham for de ting han gør, så slipper i jo ikke af med ham smiley Hvis til gengæld hele lokalsamfundet bliver enige om at melde ham hver gang i oplever noget, er der jo en mulighed for at han mister jobbet smiley

• #16   25. feb 2010 Ja det er jo det..
    Man burde også melde ham for overforbrug af hunde... Han har haft flere end det antal jeg har skrevet. Vi kunne bare ikk huske dem alle igår..

• #17   25. feb 2010 Er egentlig også sikker på at han bare vil sige at han er betjent, så han må godt have hunden løs, for den er jo trænet.. Bla bla..

• #18   25. feb 2010 Ingen kan li ham.. Og han har vist heller ikk den respekt en betjent skal ha.. Han har også det der klamme scherif skæg.. Hehe..

• #19   25. feb 2010 1 - så er det ikke en politihund - rottweilere bruges slet ikke til politihunde. Desuden vil en landbetjent aldrig være hundefører ved politiet, han vil være ansat i hundeafdelingen på en station. Så ergo må det være en privathund, - og reglerne gælder for ham som for alle andre.

2 - så er politiets hunde altid "privat' hunde, de bliver købt, betalt og trænet for statens penge, - men det er førernes hund, og fungerer som familiehund, når ikke den er på arbejde.

Når diverse misforståelser så er sat på plads, så skal han elvfølgelig have styr på sin hund, og holde dyret i snor, hvor det er påkrævet. - Så synes du skal ringe til nærmeste station og indgive en klage.

• #20   25. feb 2010 Må han så godt lukke den løs efter 2 gutter på scooter?

• #21   25. feb 2010 Nej, han må da ej, han er da skingerende vanvittig den mand.... I bør lave en underskriftindsamling, og få ham fjernet. Han skal da ud af korpset. Han er da en skamplet for politiet.

• #23   26. feb 2010 Ja han har vist ikk forstand på at opdrage hunde, eftersom han har haft rigtig mange..

Kommentér på:
Landbetjenten og hans møgkøter...!

Annonce