{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

opfølgning: hvor blev jeg sur {{forumTopicSubject}}

i får linket med det samme
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=64646

efter landbetjentes besøg og vores gode snak(har skrevet i tidl. indlæg) sad manden og jeg og fik en sludre, om det der nu var sket, pludselig kommer Mikey farende ind og kan slet ikke forholde sig rolig, bliver ved med at give pote og skubbe mig, nøjagtig som når børnene har lavet ulykker(han er kæmpe stikker) så jeg følger efter ham ud i haven og der står Lilo midt oppe i hækken og æder af noget jeg undlader at beskrive, men der er alt i også flamingokugler og det har en bizar lugt,
jeg får begge hunde ind og ber min mand gå om og se om han er hjemme, det er han heldigt for ham ikke, min svigerfar/nabo som er tidlig ejer af huset fortæller så han han normalt er til at snakke med, men at han ikke tror at jeg skal gå derom, da jeg nok mest vil komme til at ligne en hysterisk kælling(kan kun sige han kender mig) så ham og min mand skulle nok klare det, desværre har han ikke været hjemme, men de håber på at kunne nå ham imorgen for at få en snak,
så siden kl. 16 har mine hunde ikke kunne gå løs i haven, fordi der ikke må røres mere ved det der ligger der, så det gåture hver gang de vil ud, skide træls at lufte hunde i egen have; I SNOR; men vil han ikke selv fjerne det skal det ligge der til hans boligforening kan komme og se det og landbetjenten, da det affald smidt ind på vores grund,
og jeg som flyttede på landet for at slippe for dumme naboer, musik kan jeg klare(selv 3 hvide duer) men lugtende affald i min hæk, så nu Lilo under opsyn hele tiden og jeg da glad for vi skal til dyrelæge imorgen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opfølgning: hvor blev jeg sur
Kommentér på:
opfølgning: hvor blev jeg sur

Annonce