{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

opfølgning på måske patella.. {{forumTopicSubject}}

Med referering til tidligere tråd med min chihuahua der pludselig trak benet op under sig og pev helt vildt http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=291715

Vi var i dag nede og gå det samme sted, og hun blev slippet fri som vi plejer, og i dag var der intet. Hun løb hen langs stranden med den anden og de løb rundt oppe i græsset..

Min far spurgte om det "bare" kunne være det høje græs hun var blevet viklet ind i eller faldet over...
Hvis det var patella burde det så ikke også være vist sig i dag hvor hun løb så meget rundt..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opfølgning på måske patella..
  • #1   26. jan 2009 næææ,ikke nødvendigvis, Joey viser ikke tegn på patella hver dag selvom han har det.. nogle dage er værre end andre...
    Men det skader i hvert fald ikke at få tjekket om den har det.. så ved man det med sikkerhed


  • #2   26. jan 2009 Tja, det kommer an på hvor slem en grad det er. Min Baloo har det i den mildeste grad, og han kan gå/løbe/fræse rundt den ene dag, for så at halte den anden dag. Der kan også gå uger imellem han halter.

    Så jeg synes du skulle få det undersøgt, så du en gang for alle kan få fastslået om hun har det eller ej. Har hun det, så skal der måske gøres noget ved det, og jo længere der går jo mere får hun for vane at gå på 3 ben - en vane som kan blive svær at komme af med.

    Håber selvfølgelig det bedste for din lille pige.


  • #3   26. jan 2009 Nej, det har ikke noget med stedet at gøre hvor hunden leger. Det er nok en bedre ide at tage til dyrlægen og få den undersøgt, så ved du hvor du står.

  • #4   26. jan 2009 den kan jo bare have trådt forkert.

Kommentér på:
opfølgning på måske patella..

Annonce