{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres erfaring med Oxbjeret i Glostrup
  • #1   3. mar 2010 Jeg er kommet dagligt derude i godt 4 år og jeg elsker simpelthen det sted. Har det faktisk sådan, at det er det eneste jeg savner ved at være flyttet så langt væk. Og syntes faktisk heller ikke at der er så mange dårlige tilfælde derude.
    Men er man så fjollet at stille sig lige inde for lågen, så beder man selv om det. Det er jo dyr man har med at gøre og de er jo alle usikre og stressede, når man kommer ind.
    Så alt i alt syntes jeg det er et super sted og kommer der stadig, hvis jeg er i nærheden med hundene.

• #2   3. mar 2010 jeg synes altså også det er et lækkert sted jeg kom der meget som barn og kommer der stadigvæk også med nevada det er bare ikke så tit vi er nemlig flyttet tætere på hareskoven og der er også bare dejligt at være

• #3   3. mar 2010 har kun været der en enkelt gang da Riki ikke var så stor, men der var der ingen hunde han kunne lege med (vi var der rimlig sent om aftenen). Men det virkede som et super lækkert sted :o).

• #4   4. mar 2010 jeg kom der en del da mine de 2 store var små, men stoppede da de blev 6 og 10 måneder pga at der nettop var mange hunde ejer som slet ikke kunne læse deres egne hundes kropssprog og bare stod og lod deres hunde prøve at dominer og lægge op til ballade, og da mine hunde er typer som ikke siger nej hvis de bliver budt op til ballade, stoppede jeg med at komme da jeg ikke ville have der skete et "uheld" med mine hunde...
    nu da jeg har fået den nye lille har jeg overvejet at age der ud igen for at se hvrdan det er nu....

Kommentér på:
Jeres erfaring med Oxbjeret i Glostrup

Annonce