752 visninger
|
Oprettet:
25. apr 2009 Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Hund bagpå cykel - Erfaringer? {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Jeg har kig på denne kurv/taske til cyklen, hvor begge mine hunde skal sidde i:
(link fjernet)
- Er der nogle som har erfaringer med netop dén?
- Hvordan er det at have hunden bagpå cyklen i sådanne en kurv (i mit hoved er det mest betrykkende at have dem foran, men det er ikke muligt på min cykel)?
- Kan kurven tages af og på som man vil (der står den påsættes med strips, men dem kan man vel ikke tage af igen)?
..Hjæælp.. ;')
På forhånd tak for hjælpen! : )
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Jeg har en fast kurv foran, der holder skærmen. Så den kan ikke fjernes, og begge hunde kan (skal) ikke være i den..
Skal jeg cykle med dem skal det være i en taske/kurv der er helt lukket.
Jeg har en ''hunde cykelkurv'' til foran, men som sagt kan jeg ikke bruge den til en disse.. Det er ellers en dejlig rummelig fletkurv med gitter over.
Men, skal finde noget jeg kan have bagpå cyklen
apr 2009
Jeg tager altid bilen alle steder hen, men nu hvor foråret og sommeren kommer og jeg har fået en ny cykel, synes jeg det ville være dejligt at cykle i stedet.
Har bare aldrig prøvet at cykle med en hund, hverken i en kurv foran eller bagpå : )
apr 2009
Overvejere også en direkte ''cykel vogn'', men synes måske det er lidt for vildt når de kun vejer 4,5 kg tilsammen.. plus sådanne en vogn kræver godt med plads.
apr 2009
Men tak for din vurdering..
Mon der er andre der cykler med deres små hunde (kom frit frem med jeres erfaringer)? : )
Hund bagpå cykel - Erfaringer?