468 visninger
|
Oprettet:
kan man flytte hundes journal {{forumTopicSubject}}
hej hg,er
vil lige høre om der er nogle der ved og man kan få flyttet hundens journal fra en ene dyrlæge til en anden det er mere fordi da nevada blev overfaldet fik vi afvide at vi skulle ind på landbohøj skolen hvis vi skulle have afstatning for deres fosikrings selvskab så det gjorde vi nevada hade brækket benet så jeg tænkte det måske ville være meget godt hvis min dyrlæge hviste hvad der var sket så hvis der kom noget med benet på et eller andet tidspunkt håber nogle kan hjælpe mvh camilla
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.741
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.000
i menneske verden flytter man ikke journaler , de er lægens egne notater , men jeg ved at der tit bliver sendt kopier af disse journaler lægerne i blandt.
Så mon ikke det er det samme hos dyrlægerne , tænker jeg.
måske med et lille vederlag fra dig , men det er jeg ikke sikker på
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.206
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.000
jeg er 100 % enig med dig i at de nye læger skal kunne se hvad der er sket af behandling , men det jeg mente var , at de sender kopier af deres journaler ikke originalerne ( altså i menneske verden , hospitaler og des lige )
og når det så var i dyreverden skulle man måske betale lidt for denne kopiering , men jeg er temmelig sikker på at de veksler oplysninger uanset hvad
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.206
kan man flytte hundes journal