Har brug for råd.. (LANGT) Har brug for råd.. (LANGT)
Da jeg kom hjem fra arbejde for en time siden blev jeg mødt af et mærkeligt syn. Køleskabet stod på vidt gab. Og malou havde været i det og tøm det (skal siges at der ikke var meget mad der i) Hun har spist 250gr pølser, resterne af en fløde og til sidst min aftensmad. 2 stk kylling inderbryst med ben. Jeg er en lille smule bange for det sidste for har læst at kyllingben ikke er godt for hunde. Hun opfører sig normalt, men ville ikke drikke vand da jeg kom hjem og normalt drikker hun en hel skål, men ellers er der intet, vi har lige været ude og gå og der var hendes afføring normal. Nu er mit spørgsmål så:
Skal jeg tage hende til dyrelæge?
Hvis en hund har spist kan den så fordøje dem?
Malou er min første hund og har aldrig oplevet noget ligende. Havde aldrig troet at hun kunne åbne mit køleskab, men jeg kunne jo også have glemt at lukke det (dette er dog usandsyndeligt, men man skal adrig sige aldrig).
Håber i kan hjælpe mig er næsten bange for at slippe hende af syne. Jeg tænker jo på at hun kunne være blevet kvalt i mens jeg ikke var hjemme.
Fra den meget bekrymret hundeejer.
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.021
Men hun er sikkert stop mæt, og mon ikke bare hun slår mave resten af aftenen... ?
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.247
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.998
Men hold lige øje med hende under alle omstændigheder. Det er jo godt nok en ordentlig portion mad hun har fået guffet i sig der og fløde kan tit give racer-mave.
Nu hvor du ved hvor smart hun er, så er børnelås på køleskabet nok en god ide.
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.334
Argghh kan bare ikke fatte at hun er kommet derind men hun kan også åbne vinduer unden de store problemer så det skulle vel ikke komme bag på mig.
Håber jeg slipper med skrækken og hun kun får en omgang dårlig mave for hun har aldrig fået nået råt før.
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.247
jul 2008
Ja snu det er hun, men noget andet der bekrymre mig er at hendes hundetegn lå i køleskabet, og der mangler metalringen og jeg kan ikke finde den nogensteder, håber virkelig at den bare er faldet ind under køleskabet og at hun ikke også har spist den.
jul 2008
Tænkte ikke lige over det med at det nok var grunden til at hun ikke ville drikke, nu hænger det ligt mere sammen.
Har brug for råd.. (LANGT)