{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DKK udstillingsregler...
  • #1   15. mar 2010 ja smiley

det er fordi dommeren skal bedømme "anonyme" hunde

du må ikke signalere hvilken hund, elelr kennel det drejer sig om smiley

dommeren må heller aldrig se kataloget, førend bagefter.

• #2   15. mar 2010 ja smiley

det er fordi dommeren skal bedømme "anonyme" hunde

du må ikke signalere hvilken hund, elelr kennel det drejer sig om smiley

dommeren må heller aldrig se kataloget, førend bagefter.

• #3   15. mar 2010 hov smiley

• #4   15. mar 2010 Er ikke helt sikker, men tror ikke at hjemmesideadr. og hundens navn må bæres, da dommeren ikke skal vide hvilken kennel hunden kommer fra. Altså for at undgå at dommeren påvirkes.

• #5   15. mar 2010 Ahhh okay ja det siger jo sig selv... Flot Henriette *GG*
    Tusind tak for svarene smiley

• #6   15. mar 2010 det var så lidt smiley

jamen der er så mange regler der ikke lige gir sig selv - selvom jeg har været udstiller i flere år, var der da mange "aha oplevelser" for mig, da jeg i efteråret var på ringsekretær kursus igennem vores specialklub.

sig til, hvis der er andet du undrer dig over smiley

• #7   15. mar 2010 Tro mig så skal jeg nok vende tilbage Marie-Louise smiley

• #8   15. mar 2010 hehe smiley

nu ved jeg ikke om dine hunde har brugshundeklasser? ellers er der også der nogle særlige adgangskrav mm du skal være opmærksom på.

• #9   15. mar 2010 Marie-Louise..

Nej er Fadia jeg stiller med for første gang her i April i specialklub, og i Maj i DKK...

Men hvad er det da for ting ? smiley

• #10   15. mar 2010 Der er ingen "adgangskrav" på udstillingerne, det er kun hvis man vil stille i brugsklassen, så skal hunden have en brugsprøve...men det er jo ikke relevant på nuværende tidspunkt.

• #11   15. mar 2010 ja som lykke skriver, så skal den have en fci-anerkendt præmiering på brugsprøve smiley

og husk, hvis du går på prøver, og satser på en champion (det kan man vel blive indenfor alle brugshunderacer?) - er der i vores klub i hvertfald, krav om at den skal have en første præmie på udstilling (very good(Excelent) , efter den er fyldt 15 måneder, førend den får den sidste og championatsudløsende første-præmie på prøve. .

• #12   15. mar 2010 Marie Louis: hos rottweileren stiller man i brugsklassen, for at få certet, dvs at man skal vinde klassen og få excellent for at have chancen for at få certet. Man skal opnå 3 certer før man får ch titlen.
    Og brugsprøven er jo f.eks IPO1 eller Ph kåring.

• #13   15. mar 2010 Nu skal jeg lige høre...

Når der står om det under punktet "I ringen" så er det vel kun i selve ringen det ikke må bæres??
    Sad vi lige og snakkede om i en gruppe nemlig smiley

• #14   16. mar 2010 både og - det er i og omkring ringen, hvor dommeren forventes at færdes smiley
    Så i princippet må du slet ikke have det på nogen steder... jo måske ude på din bil - dommeren er jo ankommet meget førend dig, formentlig smiley

Men reglen er til for at undgå at folk gør opmærksom på hvilken hund de har med... og på den måde at påvirke dommeren .

Lykke: så er det som hos gravhundene smiley en hvilken som helst præmiering på prøve er adgangsgivende til brugshundeklassen. Den skal dog have en 1. præmie førend at den kan få det sidste cert - der udløser titlen dkch(g) eksempelvis - her en udstillingschampion med 1. præmie på grav smiley

• #15   16. mar 2010 Jeg tror dog kun, at det er i ringen, de håndhæver reglen med kennel osv, da jeg kun har set folk blive gjort opmærksom på det der. Uden for ringen, bliver der ikke sagt noget.

Marie Louise: Her skal man bare have bestået brugsprøven, og der er jo minimums point på, men om hunden har fået 210(som er det mindste) eller 300, som er det højeste betyder intet

• #16   16. mar 2010 Okay tak for svarene smiley
    Igen igen *G*

Kommentér på:
DKK udstillingsregler...

Annonce