{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Hvordan er disse hunderacer for mig? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt interesseret i JRT, Irsk Ulvehund, Chihuahua eller Papillon som min næste hundeerace. Den skal være endten større eller mindre end Bella.
Men kan en Irsk Ulvehund overhoved gå til agility fx?
Og hvor lydige er de her racer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan er disse hunderacer for mig?
  • #1   19. mar 2010 De er jo meget forskellige i sind og bl.a. motions- træningsbehov de racer du har valgt.

Har du læst deres racebeskrivelser?

• #2   19. mar 2010 Ja, jeg vedd godt ded er forskellige, men det betyder ikke noget for mig..

• #3   19. mar 2010 Hvis det ikke betyder noget for dig, hvorfor spørger du så os?
    Du kan jo "bare" købe den hund du vil.
    Du må jo selv vide hvor meget tid du gider bruge på mental træning, gå ture osv. racerne du nævner, er jo meget forskellige ..

• #4   19. mar 2010 en chihuahua skal du nok ikke gå til agility med..
    En JRT er bedre til agility og er mere lydig..

• #5   19. mar 2010 Det må da betyde noget.

Vil du acceptere en meget støjende hund, meget vagtsom hund, meget pelspleje, meget motion og mental stimulering osv osv.

Hvis du er ligeglad, så er racen jo også ligegyldig, og så har de danske internater en masse gode hunde der kunne bruge et nyt hjem.

• #6   19. mar 2010 vil du agility er det nok enten JRT eller Papilion..
    Men der er stpor forskel på deres temperament.. så du må finde ud af om du passer bedst med terrier eller selskabshund...

• #7   19. mar 2010 Tjaa, hvad siger dine forældre?
    De må da også have en mening om det - Der er jo fx enormt forskel på at have en chihuahua og en Irsk Ulvehund...
    Hvilket én vil dine forældre foretrække - En kæmpe hund eller en lille hund?

• #9   19. mar 2010 Jeg har jack russell terrier og haft det i over 13 år. De er selvstændige, stædige og gør kun hvad de har lyst til. Du kan godt træne agility,hvis det PASSER hunden, ellers ikke. En jack russell lader sig ikke hundse med. Jeg mistede en for et par år siden, han var den første jack russell i DK der kom i klsaae 3 i lydighed. Han døde desværre i en ung alder, men jeg købte en ny jack. Han er i i afstamning i familie med den der døde, men mere forskellige hunde skal man da lede længe efter. Han kan godt træne lidt lydighed, men det er på hans præmisser. Jeg har måtte kemisk kastrer ham for i det hele taget at kunne træne, og aglility? glem det. Han hører når det passer ham og har han lyst til at rende over til en anden hund, ja så gør han det. Det gjrode den anden aldrig.
    En jack russell kræver en bestemt , men kærlig opdragelse. Den har tendens til kønsaggresion, det skal også med hvis du vil agiity. Den har det med at knytte sig til en person og beskytte den person, også med tænderne. Og den er ike egnet til et hjem med helt små børn.
    Det er selvfølgelig ikke alle der er sådan, men de fleste

Kommentér på:
Hvordan er disse hunderacer for mig?

Annonce