{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Hun piver, Hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Min lille tæve på knab 6 mdr har en mærkelig "vane". Hun piver nemlig meget, hvis hun har legetøj i munden piver hun tit, og hvis hun får et ben piver hun, hun kan såment gå rundt og pive. Men kigger man på hende ser det ud til at hun ikke selv er bevidst om det. Det er vildt mærkeligt. hvordan kan det være? og er der en af jer der oplever det samme? Feks hun har lige tygget vildt i hendes legetøj, og begynder at pive, hendes øre er fremme og hun ser egentlig ligeglad og ubevidst ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun piver, Hvorfor?
  • #1   21. mar 2010 Vores gør det, når hun får et lækker ben. Jeg har bare antaget, at det er fordi hun panikker lidt over, hvor hun skal gøre af det, så det er i sikkerhed, for hun render ovenpå med det, piver lidt, kommer ned igen, piver lidt og sådan vandrer hun rundt en tid.
    Men det er kun et gæt,jeg kan sagtens tage fejl.

    Når nu din er 6 mdr. kan det jo også være tænderne, der gør ondt. Tygger hun meget i det og så piver?


  • #3   21. mar 2010 min labrador han på 9½ mdr går også bare rundt og piver nogle gange.
    Det er sådan lidt i perioder. Som om han ikke ved hvad han skal lave, så begynder han bae at pive.
    Så her er det pga kedsomhed.


  • #4   21. mar 2010 Jens og Marianne K
    Hun tygger mens hun piver, det lyder enormt sjovt nogen gange :I Ja det kunne jo egentlig godt være hendes tænder, det havde jeg ikke lige tænkt over smiley Synes nu ikke rigtig hun bider, og giver tegn på at det er hendes tænder der gør ondt eller klæer.


Kommentér på:
Hun piver, Hvorfor?

Annonce