{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Jevaan
Jevaan
Tilmeldt:
20. apr 2012
Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558

Hvorfor piver hun? {{forumTopicSubject}}

Min nabo har en lille cairn terrier blanding på 6 måneder, som dagligt leger med vores hvalp.
Den er glad og tilsyneladende sund og rask, men en gang imellem piver hun og lægger sig ned uden synlig grund. Det er overstået på et par sekunder og så leger hun glad igen.
Det er ikke i forbindelse med, at vores hund har fat i hende eller noget.
Min nabo mener det måske kan være krampe eller sidesting, men jeg tænkte jeg lige ville høre ekspertpanelet smiley Mest for at få bekræftet,at det nok er noget harmløst, for jeg kan ikke lade være med at bekymre mig lidt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor piver hun?
  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #2   21. okt 2012 Det sker også når der ikke er andre hunde, og det virker ikke som lege opfordring. Det lyder og ser ud som om hun har ondt...

  • #3   21. okt 2012 Lyt til din "mavefornemmelse" og sig til din nabo, at hxn skal tage den til en dyrlæge. Kunne I ikke prøve at videofilme det?

  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #4   21. okt 2012 Ok, det vil jeg så sige til ham...
    Det kan ikke fanges på video, da det er overstået før man ville nå at trykke optag. Så dyrelægen vil nok også have svært ved at sige hvad det er. men kan vel give hende et basalt sundhedstjek.
    Jeg havde bare håbet nogen ville sige nåååh ja det gjorde min også, det er bare.. et eller andet harmøst smiley


Kommentér på:
Hvorfor piver hun?

Annonce