589 visninger
|
Oprettet:
MAD til SÆR HUND! {{forumTopicSubject}}
I Bliver simpelthen nød til at hjælpe mig, er ved at blive drevet til vanvid.
Min Chihuahua er nok verdens mest kræsende hund.
Den gider ikke spise ikke andet end et par mundfulde hist og her.
HAr prøvet RC til chihuahua, HILLS, Acana og en masse dåsemad.
Den er simpelthen ikke til at få særlig meget ned i.
Har prøvet det med kun at have det fremme 10 minutter af gangen 2-3 gange det hjælper ikke.
Han er ude 3 + flere gange om dagen og er ellers aktiv nok herhjemme. Hvad skal man stille op, det har snart stået på længe.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.947
Men hun er "bare" fin slank, ikke for tynd
Jeg har osgå prøvet at skifte foder, men det hjælpe ikke her
Og min er også aktiv glad osv.
(min har heller ikke orm, har lige fået ormekur)
Så jeg er med på en lytter!
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 277
Men har stadig ikke fundet noget foder han sys er super... Og har vidst efterhånden prøvet det hele.. Men med lakseolien ryger der da noget ned
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Oven i dét, er WolfsBlut et af de bedste fodermærker - Uden korn, soya mv.! Win/win situation
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 1046 Hunde: 2 Svar: 1.885
Men hun vil hellere havde mega ondt i maven end spise noget hun ikke gider have.
Først her nu hvor hun snart er 9 år, og jeg har prøvet stort set alt hundemad på marked ! har jeg fundet en løsning. der virker for min hund.
Hun får altid en lille smugle cous cous med en lille smugle kød og lidt olie, ikke mere end hun stadig er sulten, men nok til hun ikke får kvalme og ondt i maven, og tænk så kan hun godt lide Royal canin den til westi, der er også westi i hende, så det okay, nogen dage spiser hun så kun cous cous, men efter et par dage spiser hun så også tørfoder og sådan går det op og ned, men det tog mig 9 år at komme så langt !
Men bare hun får noget mad, og ikkke har ondt i maven konstant. Den med hun blive sulten på et tidspunkt virkede i hvert fald ikke for os : )
Jeg ville godt kunne give dig et råd, men kan ikke lige komme på noget, håber nogen andre her inde kan : ) Så lytter jeg gerne med : )
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 6 Hunde: 6 Emner: 29 Svar: 608
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
aug 2007
Følger: 50 Følgere: 85 Hunde: 9 Emner: 524 Svar: 12.766
Ikke lige et foder jeg ellers ville anbefale - men på hende her, var det det eneste der virkede...
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.973
MAD til SÆR HUND!