6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
hvis din hund var et menneske {{forumTopicSubject}}
hvilken personlighed ville den så have --
det er kun en leg - men meget sjov..
pingeling ville være den gamle sure bedstefar - der sidder og lugter af ost og råber efter mere kaffe. dagen ville han tilbringe på en bænk uden for fodre duer for blot at spytte efter dem når de kom tæt på.
prinsen ville være omkring 46 år gammel - han ville bo hjemme hos sin mor og ryge pibe og være litteratur professer på et universitet. - læse digte og indgå i faglige debatter i skakklubben og elske at revse eleverne i klassen - specielt dem som tror de er noget.
akoya - lille mand - fisen og jarmo -- de ville være omkring 19 år - kører rundt i en alt for gammel bil med alt for meget ekstraudstyr i - med hoj musik - hærgende igennem den lille landby de bor i og spille smarte..
akoya ville være den kølige leder som står med hånden i buksekanten og med en smøg i flaben - han overvåger køligt kællingerne der tripper forbi -
fisen ville være bedste van med kaito - de to ville hænge sammen som ærtehalm - afslutte hinanden sætninger og stå for at udføre de numre som akoya snedigt udtænker.
jarmo ville være akoyas tro undersot og røvslikker - han vimser altid rundt omkring akoya klar til at følge hans mindste vink uden at stille spørgsmåls tegn..
disse fire danner tilsammen en lille bande der hedder the rat pack -- de morer sig ind i mellem med at kører fordi prinsen og hans mor og kaste våde toiletruller på huset..
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.328
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.973
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Super intelligent, men en enspænder med nogle alvorlige lig i lasten
Taco... Tja...det må være medløberen, der laver det " beskidte arbejde" og konstant ender i vanskeligheder uden selv at ane det
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Kia. Gadetøsen. Den der holder øje med og stridserne er på vej rundt om hjørnet, og så stopper med og lave gale streger. Men hvis ikke politiet er og se, forsætter man med de ting man er igang med.
Har mange venner, og en kæreste, som man gerne hygger sig med. Og ingen skal kikke på hendes kæreste, for han er hendes. Lidt bange for de store piger og drenge , hvis de er for frembrusende.
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.076
Lady ville være den stille lidt buttede pige der hilser pænt på alle og er lidt forsigtig og kejdet...
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Paya ville være en kvinde med stor personlighed og ''her kommer jeg'' attityde. En dominerende tøs der ville have sin vilje og gerne brugte feje tricks til at nå målet. Hun ville være hende med den flotte ''fit for fight'' krop, det brugte tid på fitness og havde mange fritidsinteresser - Andet ville kede hende.
Hun ville være en kvinde med mange bekendtskaber og venner, ikke alle lige dybdegående - Men de kan jo altid bruges til at snakke med. I sidste ende ville hun nok kun have en lille håndfuld af rigtige venner som hun kunne regne med.
En kvinde med selvtillid og masser af energi.
Shika:
Shika ville være den stille kvinde, der lod de andre bestemme slagets gang. Hun ville uden tvivl have sine egne meninger om tingene, men ville ikke ''turde'' kæmpe for det. Hun ville være typen der nyder weekenderne i sofaen, under et lunt tæppe - Og ikke én der skulle opleve nye ting alt for ofte!
Hun ville være en meget blid kvinde som ville kunne lide at lytte i stedet for at snakke - Muligvis en kvinde med få nære venner, men som tilgengæld er rigtige venner i nøden!
En kvinde med fødderne på jorden, og som fulgte med i alle serier i TV.
Hehe! - Det var så mine 2 tøser som mennesker!! : ) Har tit siddet og tænkt på hvordan de ville være, så det er meget sjovt at skrive ned faktisk.. Har sikkert glemt en masse ting jeg tidligere har tænt på, men pyt med dét.. : )
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
Vennerne og veninderne ville dog ikke helt kunne forstå hende, når hun midt i en god fest ville vælge at gå på skovtur for at lytte efter nattergale. For Tesla ville det være uen betydning da hun ikke ville lade andre diktere hende hvad hun skulle gøre...eller ikke gøre ((o:
apr 2009
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 1.316
Højst sandsynligt for usømmelig optræden, eller groft hærværk
apr 2009
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 1.316
Han er en ballademager, men han er min ballademager
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
Hun elsker at lave ballade, og drille andre og har et stort gåpåmod.
Hun driller dog altid andre på den kærlige måde, men misforståes let, og andre opfatter hende let som provokerende. Når dette sker er hun ikke bleg for at undskylde og gøre sit bedste for at rede trådende ud. Hun fortsætter dog hurtigt igen bagefter, og er ikke god til at lære af sine fejl.
I hendes fritid er hun meget kulinarisk interesseret, elsker at se tv og er ikke bleg for en intens workout i fitnesscentret, så længe hun kan komme hjem og slappe af i sofaen bagefter
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.835
Selena ville være en fin men bestemt dame som bestemt ikke bryder sig om andre der tror de er noget. I hendes verden er hun den bedste.
Xenia ville være en rigtig teenager der fiser rundt og laver en masse ballade og fester natten lang.
Chucky ville være en lille drengerøv der hørte popmusik og rendte rundt efter tøserne..
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 606
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.759
Hun ville have en mand, som var mega underdanig.
Men hun ville samtidig være den mest kærlige og loyale over for sin familie og venner, som hun ville gøre alt for.
Silas ville være homoseksuel! Være den feminine i et forhold og stritte med lillefingeren. Han ville gå op i mode og cafébesøg. I ved sådan en rigtig bøsse
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Men en følsom dreng med hang til familiehygge, nus og FEST. Usnobbet og altid med en kvik bemærkning i rygsækken.
jun 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.113
Tror din Shocker og King ville være enæggede tvillinger som mennesker... jeg kunne ikke beskrive King bedre, end du lige har beskrevet Shocker *G*
jan 2008
Haha så skal de to da ikke sættes sammen, det ville være noget værre noget
jun 2009
jan 2008
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.022
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
tessi er den sure gamle kone, men som dog under overfladen er ganske rar og sjov at være sammen med
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 202
Strid, rapkæftet og have ejerfornemmelser overfor alt .. Hun er en lille djævel, den skøre tøs :b
Junior ville nok være en temmelig kejtet ung fyr der kigger damerne op under skørterne ;D
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 22 Hunde: 7 Svar: 541
Milo ville være sådan en type med et rigtig godt job men ville være trukket ind i sig selv og vil ikke lave mere end han skal. han ville holde af få mennesker og holde sig væk fra andre. men måske lokkes til firmafest for en højer stilling udover det ville han være en flot tynd fyr.
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 966
Men også en rigtig hygge/lege onkel, NÅR det passer HAM
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.111
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 244 Svar: 9.460
Walle ville være den søde pige som ville være nem at lokke ud i problemer;-) Højst sandsynligt ville hun nok virke lidt blond på nogen:-)
Funky ville være klassens klovn og helt sikkert få diagnosen damp. Hun ville nok være at finde i fitnesscenteret.
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Sagt på den kærligste måde, ville hun uden tvivl være udviklingshæmmet, sikkert mongol.. Og så sådan et menneske som alle elsker og altid vil være sammen med.
Hun ville være super charmerende, og altid glad. Rimelig naiv, og totalt uforståelig overfor grænser og normer
Moars bassepige..
jun 2009
Og rent faktisk er det kommet MEGET bag på mig, hvor mange lighedspunkter der er imellem at have King og så at have Camilla.
Jeg snakker selvfølgelig meget til Camilla velvidende, at hun nok ikke forstår så meget af det - det gør jeg også til King, og han forstår nok lige så lidt...
De skal begge to have "små-ordre" for at udføre div. ting... "sit" til King, "sæt dig" til Camilla. "Dæk" til King, "læg dig" til Camilla osv osv...
De er begge 2 lige gode om at rasere huset, hvis de altså kan komme til det. Camilla RIVER alt i stykker, King BIDER alt i stykker. Camilla putter alt i munden, og det gør King sørme også. Camilla stikker af, hvis hun ser sit snit til det - og det gør King også. Camilla stjæler alt, hvad der står fremme af mad, også fra "nabotallerkenen", og det gør King i høj grad også - de ELSKER begge 2 mad. Får Camilla noget mad, hun ikke kan li, så spytter hun det bare ud, det samme gør King. Hvis det ikke passer Camilla at høre efter, ja så lader hun være... og tænk... det gør King sørme også. Camilla smider sit legetøj, bamser og tøj overalt i huset, King smider sit legetøj, ben og "tyvekoster" overalt i haven. Camilla elsker at sidde på låget af sandkassen, helt i sin egen verden, og nyde solens stråler, King han elsker at ligge ved siden af sandkassen, nyde solens stråler og med alle 4 stænger i vejret...
Så når der er ødelagt noget i huset, når vores tøj eller andre ting pludselig ikke ligger der, hvor det er blevet lagt, når der ligger en afgnavet bolle på gulvet i køkkenet, når vores sko er sprunget ud på græsplænen, eller der sker andre meget mystiske ting - ja så er spørgsmålet... er det King eller er det Camilla....?
jan 2008
Så din datter er både autist og mongol? Men forstår hun ikke meget, eller skal du "bare" bruge lidt ekstra tid til at få hende til at forstå, hvis jeg må spørge?
jun 2009
Men i bund og grund er jeg sikker på, at hun ikke evner at forstå et normalt sprog, men opfatter dele eller enkelte ord fra lange sætninger. Hun har jo heller intet sprog selv overhovedet...
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
men det er virkleig så sandt som det er sagt...
Forleden sad jeg med en veninde som også er hundejer, og snakkede om hvorvidt en hund kan være udviklingshæmmet? For det tror jeg virkelig Basse er
Hun er glad, og altid frisk på at lege og snakke, og helt og aldeles min lille bassehund.. Men kløgtig, det er hun ikke!
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.489
King er den stædige gamle gnavpot med sære vaner og den der kommandere rundt med de andre.
Tayson er Keld fra Olsen banden. Den lille tykke der følger efter Egon med de sære planer (aka King) og som når det kommer til stykker er den største tøsedreng med disse to replikker: "Nej jeg tør ik....jeg tør altså ik....jeg vil hjem" og "Jeg er såå sulten"
aug 2006
mar 2008
min monty var virkelig for viderekommende.. der var helt sikkert noget galt oppe i øverste etage,
jun 2009
Iben Kennel Ebony Moor
Selvom det er ben-hårdt at have Camilla, selvom man nogen gange river håret af sig selv af frustrationer... så skal hun bare lægge sine små bløde arme om min hals... så er det hele glemt... og King... han skal bare lægge sit hoved i mit skød og kigge på mig med de her store hundeøjne... så er det svært at være sur på ham..
Så jo... de to og min dejlige store søn, de er mit et og alt :o)
jun 2009
Hvad race er det???
mar 2008
aug 2006
Men der mangler et tvist, for selvom en lab er meget meget tilpasningsdygtig og finder sig i det meste, så kan den godt blive DYBT frustreret og destruktiv, hvis dens allermest grundlæggende behov ikke bliver opfyldt.
Alternativt, stille, lad og passiv...
Er det mon også dig? :o)
Jeg tror jeg er en Sct. Bernhard.
Rolig og omgængelig, men følsom overfor at få overtrådt grænser. Så kan jeg godt bide fra mig.
Er mere tænksom end morsom - arbejder ikke med hurtighed, men med det seje træk.
Behandlet godt er jeg trofast og beskyttende. Behandlet dårligt er jeg afstandssøgende og i yderste konsekvens forsvarende.
jun 2009
Absolut... jeg er 100 % labrador...!!!
Så nu har jeg altså fundet min indre hund :o))
jan 2008
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.973
hvis din hund var et menneske