{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

hvis din hund var et menneske {{forumTopicSubject}}

hvilken personlighed ville den så have --

det er kun en leg - men meget sjov..

pingeling ville være den gamle sure bedstefar - der sidder og lugter af ost og råber efter mere kaffe. dagen ville han tilbringe på en bænk uden for fodre duer for blot at spytte efter dem når de kom tæt på.

prinsen ville være omkring 46 år gammel - han ville bo hjemme hos sin mor og ryge pibe og være litteratur professer på et universitet. - læse digte og indgå i faglige debatter i skakklubben og elske at revse eleverne i klassen - specielt dem som tror de er noget.

akoya - lille mand - fisen og jarmo -- de ville være omkring 19 år - kører rundt i en alt for gammel bil med alt for meget ekstraudstyr i - med hoj musik - hærgende igennem den lille landby de bor i og spille smarte..

akoya ville være den kølige leder som står med hånden i buksekanten og med en smøg i flaben - han overvåger køligt kællingerne der tripper forbi -

fisen ville være bedste van med kaito - de to ville hænge sammen som ærtehalm - afslutte hinanden sætninger og stå for at udføre de numre som akoya snedigt udtænker.

jarmo ville være akoyas tro undersot og røvslikker - han vimser altid rundt omkring akoya klar til at følge hans mindste vink uden at stille spørgsmåls tegn..

disse fire danner tilsammen en lille bande der hedder the rat pack -- de morer sig ind i mellem med at kører fordi prinsen og hans mor og kaste våde toiletruller på huset..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvis din hund var et menneske
  • #2   31. mar 2010 Bella ville klart være Oprah Winfrey. Hun blander sig i alt og elsker opmærksomhed :O)

• #3   31. mar 2010 Lia ville være en 2 årig til børnefødselsdag med kage, is, slik og sodavand. smiley

• #4   31. mar 2010 Dess kan nok bedst beskrives som Lisbeht Salander fra " Mænd der hader kvinder"
    Super intelligent, men en enspænder med nogle alvorlige lig i lasten

Taco... Tja...det må være medløberen, der laver det " beskidte arbejde" og konstant ender i vanskeligheder uden selv at ane det

• #5   31. mar 2010 Taiko er bedstefaderen. Glad for og have ungdom i huset, men glæder sig til ungdommen bliver voksen. Meget tolmodig men dog kan han blive iriteret hvis de unge laver lidt for meget larm og balade. Ham man skunder sig og sige undskyld til hvis man træder på ham, men også ham der er lidt sjov og drille.

Kia. Gadetøsen. Den der holder øje med og stridserne er på vej rundt om hjørnet, og så stopper med og lave gale streger. Men hvis ikke politiet er og se, forsætter man med de ting man er igang med.
    Har mange venner, og en kæreste, som man gerne hygger sig med. Og ingen skal kikke på hendes kæreste, for han er hendes. Lidt bange for de store piger og drenge , hvis de er for frembrusende.

• #6   31. mar 2010 Mille ville være kvaterets betjent, retter og opdrager på alle, med et stort ego, og en værdig vissen mine, men samtidigt gerne med på sjov..

Lady ville være den stille lidt buttede pige der hilser pænt på alle og er lidt forsigtig og kejdet...

• #7   31. mar 2010 Paya:
    Paya ville være en kvinde med stor personlighed og ''her kommer jeg'' attityde. En dominerende tøs der ville have sin vilje og gerne brugte feje tricks til at nå målet. Hun ville være hende med den flotte ''fit for fight'' krop, det brugte tid på fitness og havde mange fritidsinteresser - Andet ville kede hende.
    Hun ville være en kvinde med mange bekendtskaber og venner, ikke alle lige dybdegående - Men de kan jo altid bruges til at snakke med. I sidste ende ville hun nok kun have en lille håndfuld af rigtige venner som hun kunne regne med.
    En kvinde med selvtillid og masser af energi.

Shika:
    Shika ville være den stille kvinde, der lod de andre bestemme slagets gang. Hun ville uden tvivl have sine egne meninger om tingene, men ville ikke ''turde'' kæmpe for det. Hun ville være typen der nyder weekenderne i sofaen, under et lunt tæppe - Og ikke én der skulle opleve nye ting alt for ofte!
    Hun ville være en meget blid kvinde som ville kunne lide at lytte i stedet for at snakke - Muligvis en kvinde med få nære venner, men som tilgengæld er rigtige venner i nøden!
    En kvinde med fødderne på jorden, og som fulgte med i alle serier i TV.

Hehe! - Det var så mine 2 tøser som mennesker!! : ) Har tit siddet og tænkt på hvordan de ville være, så det er meget sjovt at skrive ned faktisk.. Har sikkert glemt en masse ting jeg tidligere har tænt på, men pyt med dét.. : )

• #10   31. mar 2010 Tesla ville være den intelligente unge pige, der elskede udendørslivet og var ligeglad med hvad andre tænkte om hende. Hun ville være den lidt "uopnåelige" for mændene og en ønskeveninde for pigerne... Klassens midtpunkt!!
    Vennerne og veninderne ville dog ikke helt kunne forstå hende, når hun midt i en god fest ville vælge at gå på skovtur for at lytte efter nattergale. For Tesla ville det være uen betydning da hun ikke ville lade andre diktere hende hvad hun skulle gøre...eller ikke gøre ((o:

• #11   31. mar 2010 Hehe! Hvor er det sjovt at læse andres beskrivelse af hundene - Mange overvejelser er indeover : )

• #12   31. mar 2010 Elton ville helt klart sidde i fængsel!

Højst sandsynligt for usømmelig optræden, eller groft hærværk smiley

• #13   31. mar 2010 Karen - *LOL* Godt han er hund!! ; )

• #14   31. mar 2010 @ann-sofie, -ja, det er ret heldigt smiley

Han er en ballademager, men han er min ballademager smiley

• #15   31. mar 2010 Lulu ville være den meget selvsikre pige(udadtil), som ikke lader andre fortælle sig hvad hun skal gøre. Hun er overbevist om, at hendes dagsorden altid er den bedste.

Hun elsker at lave ballade, og drille andre og har et stort gåpåmod.
    Hun driller dog altid andre på den kærlige måde, men misforståes let, og andre opfatter hende let som provokerende. Når dette sker er hun ikke bleg for at undskylde og gøre sit bedste for at rede trådende ud. Hun fortsætter dog hurtigt igen bagefter, og er ikke god til at lære af sine fejl.

I hendes fritid er hun meget kulinarisk interesseret, elsker at se tv og er ikke bleg for en intens workout i fitnesscentret, så længe hun kan komme hjem og slappe af i sofaen bagefter smiley

• #16   31. mar 2010 ha ha ha thresa --- fyyyyyyys -- det er centervagen

• #17   31. mar 2010 Dog er hun meget afhængig af sig bagland, og selvsikkerheden forsvinder også hurtigt hvis hun ikke har sin familie at støtte sig til.

• #18   31. mar 2010 min Santos ville være en lille bodybuilder med et rå ydre men alt for blød indeni.

Selena ville være en fin men bestemt dame som bestemt ikke bryder sig om andre der tror de er noget. I hendes verden er hun den bedste.

Xenia ville være en rigtig teenager der fiser rundt og laver en masse ballade og fester natten lang.

Chucky ville være en lille drengerøv der hørte popmusik og rendte rundt efter tøserne..

• #19   31. mar 2010 Shocker ville være den unge knægt med alt for meget krudt i røven og fester ugen lang. Dertil ville han nok blive fulgt til døren af politiet alt for tit pga af gadeuro og tyveri fra andres tallerkener smiley

• #20   31. mar 2010 Lilly ville være den midaldrende bitched kælling, som alle der ikke kender hende ville hade. Hende der brokker sig over alt i bussen, hos købmanden m.m.
    Hun ville have en mand, som var mega underdanig.
    Men hun ville samtidig være den mest kærlige og loyale over for sin familie og venner, som hun ville gøre alt for.

Silas ville være homoseksuel! Være den feminine i et forhold og stritte med lillefingeren. Han ville gå op i mode og cafébesøg. I ved sådan en rigtig bøsse smiley

• #21   31. mar 2010 Cassius ville være ham, der altid kom i vanskeligheder fordi han BARE lige skulle prøve.....

Men en følsom dreng med hang til familiehygge, nus og FEST. Usnobbet og altid med en kvik bemærkning i rygsækken.

• #22   31. mar 2010 stolt ejer af ambull !
    Tror din Shocker og King ville være enæggede tvillinger som mennesker... jeg kunne ikke beskrive King bedre, end du lige har beskrevet Shocker *G*

• #23   31. mar 2010 Charlotte & Lars -
    Haha så skal de to da ikke sættes sammen, det ville være noget værre noget smiley

• #24   31. mar 2010 Uha ja smiley

• #25   31. mar 2010 Haha så kunne man som forældre sidde og vente på om den anden forældre ringer og fortæller at drenge endnu engang er blevet fulgt hjem af politiet. Godt de er hunde smiley

• #26   31. mar 2010 King ville være ligesom Beanmor´s Skipper...bedre kan det vidst ikke beskrives LOL

• #27   31. mar 2010 willum vil være den altid glade og altid på farten, han ville nok ryge ind og ud af spjældet og ellers nyde livet.
    tessi er den sure gamle kone, men som dog under overfladen er ganske rar og sjov at være sammen med

• #28   31. mar 2010 Bella ville uden tvivl være leder af en pigegruppe ..

Strid, rapkæftet og have ejerfornemmelser overfor alt .. Hun er en lille djævel, den skøre tøs :b

Junior ville nok være en temmelig kejtet ung fyr der kigger damerne op under skørterne ;D

• #29   31. mar 2010 Salto ville havde mange muskler og højst sansynlig ingen uddannelse og han ville ikke lade alle komme ind på livet af ham, han ville bruge ord til at forsvare sig eller slå for ikke at vise han inderst inde er bange. måske lidt en brian type? men være en romantiker overfor kæresten en rigtig kramme kysse kæreste

Milo ville være sådan en type med et rigtig godt job men ville være trukket ind i sig selv og vil ikke lave mere end han skal. han ville holde af få mennesker og holde sig væk fra andre. men måske lokkes til firmafest for en højer stilling udover det ville han være en flot tynd fyr.

• #30   31. mar 2010 Pluto ville være ham de andre var bange for, men som inderst inde faktisk bare har det hele i munden smiley
    Men også en rigtig hygge/lege onkel, NÅR det passer HAM smiley

• #31   31. mar 2010 Sally ville være den artige pige, duksen, der gør alt hvad hun får besked på med et twist af "coolness", som gør at andre ikke ville finde hende nørdet, men ville være venner med hende. Hun ville være den filosofiske type, der hviler i sig selv.....

• #32   31. mar 2010 Nova ville en rigtig kælling. Med et stort behov for at blive bekræftet i hvor dejlig hun er. Hun ville nok også være ret populær ved drengene;-) Ca. som hun er nu;-)

Walle ville være den søde pige som ville være nem at lokke ud i problemer;-) Højst sandsynligt ville hun nok virke lidt blond på nogen:-)

Funky ville være klassens klovn og helt sikkert få diagnosen damp. Hun ville nok være at finde i fitnesscenteret.

• #34   31. mar 2010 Basse ville være alles lille retard smiley

Sagt på den kærligste måde, ville hun uden tvivl være udviklingshæmmet, sikkert mongol.. Og så sådan et menneske som alle elsker og altid vil være sammen med.
    Hun ville være super charmerende, og altid glad. Rimelig naiv, og totalt uforståelig overfor grænser og normer smiley

Moars bassepige..

• #35   31. mar 2010 Nu siger jeg noget, som sikker falder rigtig rigtig mange mennesker for brystet (men det må jeg jo så tage med), men - "Basse ville være alles lille retard :)" - får smilet frem hos mig... Jeg HAR jo en lille mongolpige, som også er autist. Hun er den glade mongol, men den temmelig lukkede og enspænder-agtig autist. Hun har mongolens manglende forståelse overfor personlige grænser og autistens manglende forståelse for sproget.
    Og rent faktisk er det kommet MEGET bag på mig, hvor mange lighedspunkter der er imellem at have King og så at have Camilla.

Jeg snakker selvfølgelig meget til Camilla velvidende, at hun nok ikke forstår så meget af det - det gør jeg også til King, og han forstår nok lige så lidt...
    De skal begge to have "små-ordre" for at udføre div. ting... "sit" til King, "sæt dig" til Camilla. "Dæk" til King, "læg dig" til Camilla osv osv...
    De er begge 2 lige gode om at rasere huset, hvis de altså kan komme til det. Camilla RIVER alt i stykker, King BIDER alt i stykker. Camilla putter alt i munden, og det gør King sørme også. Camilla stikker af, hvis hun ser sit snit til det - og det gør King også. Camilla stjæler alt, hvad der står fremme af mad, også fra "nabotallerkenen", og det gør King i høj grad også - de ELSKER begge 2 mad. Får Camilla noget mad, hun ikke kan li, så spytter hun det bare ud, det samme gør King. Hvis det ikke passer Camilla at høre efter, ja så lader hun være... og tænk... det gør King sørme også. Camilla smider sit legetøj, bamser og tøj overalt i huset, King smider sit legetøj, ben og "tyvekoster" overalt i haven. Camilla elsker at sidde på låget af sandkassen, helt i sin egen verden, og nyde solens stråler, King han elsker at ligge ved siden af sandkassen, nyde solens stråler og med alle 4 stænger i vejret...
    Så når der er ødelagt noget i huset, når vores tøj eller andre ting pludselig ikke ligger der, hvor det er blevet lagt, når der ligger en afgnavet bolle på gulvet i køkkenet, når vores sko er sprunget ud på græsplænen, eller der sker andre meget mystiske ting - ja så er spørgsmålet... er det King eller er det Camilla....?

• #36   31. mar 2010 Det er svært at sætte sig ind i hvordan det er. Jeg selv to fætre der er handicappet, og kan sagtens se de ligheder du også ser, i hvert fald ved min ene fætter som er autist.
    Så din datter er både autist og mongol? Men forstår hun ikke meget, eller skal du "bare" bruge lidt ekstra tid til at få hende til at forstå, hvis jeg må spørge?

• #37   31. mar 2010 Nogen gange tror jeg ikke, at hun forstår "en pind", men jeg tror egentlig, hun forstår mere, end vi tror. Hun kan bare ikke give udtryk for sin forståelse. Hun forstår tingene bedst, når man siger det med et eller to ord... spise, sove, køre bil, hjem, tørstig?, sæt dig, læg dig, kom. At sige en kæmpe lang sætning... "kom Camilla og sæt dig ned, vi skal spise nu"... det vil bare give anledning til et underligt blik eller total ignorering...
    Men i bund og grund er jeg sikker på, at hun ikke evner at forstå et normalt sprog, men opfatter dele eller enkelte ord fra lange sætninger. Hun har jo heller intet sprog selv overhovedet...

• #39   31. mar 2010 Hunden,
    men det er virkleig så sandt som det er sagt...
    Forleden sad jeg med en veninde som også er hundejer, og snakkede om hvorvidt en hund kan være udviklingshæmmet? For det tror jeg virkelig Basse er smiley

Hun er glad, og altid frisk på at lege og snakke, og helt og aldeles min lille bassehund.. Men kløgtig, det er hun ikke! smiley

• #40   1. apr 2010
    King er den stædige gamle gnavpot med sære vaner og den der kommandere rundt med de andre.

Tayson er Keld fra Olsen banden. Den lille tykke der følger efter Egon med de sære planer (aka King) og som når det kommer til stykker er den største tøsedreng med disse to replikker: "Nej jeg tør ik....jeg tør altså ik....jeg vil hjem" og "Jeg er såå sulten"

• #41   1. apr 2010 Charlotte, sikke en dejlig og kærlig beskrivelse af både hund og datter. Den fik mig til at smile stort :o)

• #42   1. apr 2010 jeg er helt sikker på der lige så vel som der findes mongoler - autister osv også findes lignene inden for hundeverdenene..

min monty var virkelig for viderekommende.. der var helt sikkert noget galt oppe i øverste etage,

• #43   1. apr 2010 *CH* !
    Iben Kennel Ebony Moor
    Selvom det er ben-hårdt at have Camilla, selvom man nogen gange river håret af sig selv af frustrationer... så skal hun bare lægge sine små bløde arme om min hals... så er det hele glemt... og King... han skal bare lægge sit hoved i mit skød og kigge på mig med de her store hundeøjne... så er det svært at være sur på ham..
    Så jo... de to og min dejlige store søn, de er mit et og alt :o)

• #44   2. apr 2010 Jeg er udpræget servicemenneske, perfektionist og lærenem... jeg er kærlig og meget sårbar, men også hamrende stædig *G*
    Hvad race er det???

• #45   2. apr 2010 jeg ville være en sur pekingeser - stædig som et æsel og egenrådig - jeg ville have alt serveret og kun kunne lide mine nærmeste. dog ville jeg være legesyg og kærlig overfor mine nære

• #46   2. apr 2010 Charlotte, du er en labrador, uden tvivl!!!

Men der mangler et tvist, for selvom en lab er meget meget tilpasningsdygtig og finder sig i det meste, så kan den godt blive DYBT frustreret og destruktiv, hvis dens allermest grundlæggende behov ikke bliver opfyldt.
    Alternativt, stille, lad og passiv...

Er det mon også dig? :o)

Jeg tror jeg er en Sct. Bernhard.
    Rolig og omgængelig, men følsom overfor at få overtrådt grænser. Så kan jeg godt bide fra mig.
    Er mere tænksom end morsom - arbejder ikke med hurtighed, men med det seje træk.
    Behandlet godt er jeg trofast og beskyttende. Behandlet dårligt er jeg afstandssøgende og i yderste konsekvens forsvarende.

• #47   2. apr 2010 *CH* !
    Absolut... jeg er 100 % labrador...!!! smiley
    Så nu har jeg altså fundet min indre hund :o))

• #48   2. apr 2010 Jeg ville være en lille hidsig chi:)

• #49   2. apr 2010 Jeg ville nok være en kat. smiley

Kommentér på:
hvis din hund var et menneske

Annonce