831 visninger
|
Oprettet:
hunde og "fremmede" mennesker {{forumTopicSubject}}
Vores hund er simpelthen så mor syg. havde mine to kusiner på besøg og de ville gerne gå tur med hende. men hun trækker hen til mig, og går rykker sig ikke derfra.
Ved ikke om hun er bange for fremmede eller hvorfor hun opfører sig sådan. hun gider dem ihvertfald ikke . hun har altid været sådan. og når hun så har set folk an mange gange vil hun snakke. andre der har oplevet det?- og hva kan man gøre?
dec 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 117 Svar: 3.471
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
Jeg arbejder med det ved at hun ikke er i min seng, og ikke altid ligger og putter hos mig i sofaen. Hun er helt blevet fravænnet at være i sofaen og bliver kun inviteret indimellem. For tiden er vi på besøg hos min mor og Oda har SLET ikke villet være hos hende. Jeg lader min mor fodre hende og når jeg går og hun er alene med min mor og KUN vil ligge mellem hoveddøren og "vores" værelse (for at holde øje med hvornår jeg kommer tilbage) har hun fået Odas yndlingsgodbidder som hun kan give og aflede med.... Det er en god start
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.533
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.608
Han har aldrig været meget for kæle-klappe-nusse, så han går hen til folk, snuser lidt, siger Har du noget til mig? Nej, nå jamen så kan det også være lige meget hehe.
Er vi ude og gå tur med andre og de holder ham, så går han bare som han plejer, over det hele :).
Han kan sagtens blive passet af andre, men mor er bedst
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.513
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.865
hunde og "fremmede" mennesker