{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

hunde og "fremmede" mennesker {{forumTopicSubject}}

Vores hund er simpelthen så mor syg. havde mine to kusiner på besøg og de ville gerne gå tur med hende. men hun trækker hen til mig, og går rykker sig ikke derfra.
Ved ikke om hun er bange for fremmede eller hvorfor hun opfører sig sådan. hun gider dem ihvertfald ikke . hun har altid været sådan. og når hun så har set folk an mange gange vil hun snakke. andre der har oplevet det?- og hva kan man gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde og "fremmede" mennesker
  • #1   31. mar 2010 Nej mine er komplet modsatte, når der er andre mennesker, hvis jeg fx får besøg, er jeg ren luft for dem, og det er kun gæsterne det duer. også selvom det er folk de ikke har set før

• #2   31. mar 2010 Jeg har en EKSTREMT morsyg hund der er meget bekymret for om jeg forlader hende og ikke vil være hos andre og følger mig rundt i r**** over alt hvor jeg går. Vi er normalt også kun os to og det er derfor ikke mærkeligt at hunden knytter sig meget til en, men det er lidt synd for hende så jeg prøver at arbejde med det.

Jeg arbejder med det ved at hun ikke er i min seng, og ikke altid ligger og putter hos mig i sofaen. Hun er helt blevet fravænnet at være i sofaen og bliver kun inviteret indimellem. For tiden er vi på besøg hos min mor og Oda har SLET ikke villet være hos hende. Jeg lader min mor fodre hende og når jeg går og hun er alene med min mor og KUN vil ligge mellem hoveddøren og "vores" værelse (for at holde øje med hvornår jeg kommer tilbage) har hun fået Odas yndlingsgodbidder som hun kan give og aflede med.... Det er en god start smiley

• #3   1. apr 2010 Tessa er desværre os mega sær, overhoved ik mor dårlig eller noget, meeeeen det meget få mennesker hun kan li, hun er enromt længe om at accepter folk, når de så først er godkendt, så eeeelsker hun dem. Mit problem med Tes er, at hun virker glad når vi møder folk eller der kommer nogle lidt ukendte på besøg, for hun virker som en der vil snakke og wupti så snapper hun efter dem, normalt når jeg at sige at de skal ignorere hende og ik røre hende, men når det skisme ik altid. Hvis bare hun gad advare inden hun siger haps, men nix :0( Albert der inod, er en overglad energi bombe med ekstrem selektiv hørelse hehe. Men folk Tes kender, tja der eksistere jeg slet ik, men når vi bare er mig og hundene,ja så følger hun mig i r....! Hvilket er pænt belastende nogen gange hehe

• #4   1. apr 2010 Gizmo er bestemt også mors hund, også selvom jeg havde en kæreste da vi fik ham. men det er mig der fodre, vander, går tur træner og alt det der, så han er min hund på mere end en måde. Nu er der kun ham og mig og vi hygger os :).
    Han har aldrig været meget for kæle-klappe-nusse, så han går hen til folk, snuser lidt, siger Har du noget til mig? Nej, nå jamen så kan det også være lige meget hehe.
    Er vi ude og gå tur med andre og de holder ham, så går han bare som han plejer, over det hele :).
    Han kan sagtens blive passet af andre, men mor er bedst smiley

• #5   1. apr 2010 Emma er reserveret, og Aino labbelalleglad smiley Så når der kommer gæster, får Aino alt den opmærksomhed hun vil have, så det elsker hun. Emma går mig eller manden i hælene konstant. Hendes yndlings nusser er vore søn, men ellers er det kun manden og jeg, hun vil nusses af, høre efter og gå ture med smiley Heller ingen problemer over det her smiley

• #6   1. apr 2010 Molly flygter hvis de vil røre ved hende, eller gøer af dem. det tog et halvt år for hende at acceptere min bedstefar, men nu er de også gode venner:)

Kommentér på:
hunde og "fremmede" mennesker

Annonce