lopper {{forumTopicSubject}}
For 3 uger siden fandt vi lopper på Kenzo og os selv
vi ringede til skadedyrs bekemper og de kom og sprøjtede hele huset, Kenzo fik en kur beiventic og noget anti kløe medicin for han krassede nedsten sår (det er så syndet for ham)
nu her til morgen er jeg så sat til i lobbe bid og Kenzo har små buler af bid på hovedet :0(
Jeg ved sku snart ikke hvad vi skal gør
Nu kommer de og sprøjter hele huset igen og Kenzo må ha anti kløe medicin igen
Men jeg fatter ikke de bider ham når han er behandlet, og hvor mange gange skal de sprøjte huset før det virker
Det er lige før jeg er klar til at flytte det er bare for synde for den lille mand
Er der nogen af jer der har haft samme problem???
er lopperne blevet reststente ??
jeg fatter det ikke
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 2.606
Tror bare i skal blive ved med at behandle hver 4. uge ca. indtil alle lopperne er klækket og døde ved at have bidt?
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 105 Svar: 951
Men æggene skulle kunne klække i på til et år
puha og sku det er nedsten ikke til at overskue, når først de har bidt ham så klør han jo men hvis bare han ikke ville klø så hårdt der går huld, men hvordan forklare man lige en hund det
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 2.606
Og så må du bare støvsuge hele tiden, for at tage nogle af æggene.
okt 2008
Følger: 29 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.082
Jeg fik ikke sprayet hjem eller noget.... Og det virkede her....
sep 2008
Det koster 1400 + moms med 3 mr. garanti
Så er vi kommet hjem fra dyrlægen Kenzo har fået en indsprøjtning og nogle piller
der skulle tage kløe, han har helt sår af at klø det var heldigvis ikke så slemt han også skulle klippes og ha antibiotika, han fik også tjekket ørene så vi var sikre på det ikke var dem der kløede
Men dylle syntes han var fin ud over krasmærker, og ja så er han stadig lidt for tyk siger han
sep 2008
Jeg må bare støvsuge morgen og aften tror jeg, nu kommer de og sprøjter hele huset igen imorgen så den står på super rentgøring (igen) koge vaske alle hans tæpper osv
Han får en lille bitte smule hvidløg hver anden dag og så har jeg købt frontline combo (jeg troede bejvencik var det samme)
Så håber jeg det går hurtigt over hvis bare han ville stoppe med at klø
lopper