{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Søger råd ang. vi skal passe hunhund:) {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Vi har jo Bimmer som er en Cocker Spaniel og han er ved at være en "ung herre" nu eller han er 10 mdr efterhånden.. Vi har et vennepar som også har en cocker spaniel og det er en tæve.. Inden vi fik Bimmer har vi altid passede deres hund når de var på ferie og skulle nogen ting så vi kender faktisk hunden rigtig godt.. Bimmer og Tøsen har da også leget sammen et par gange men ikke så meget. .De går fint nok i spænd sammen eller Molly kan da godt sætte Bimmer på plads hvis han bliver for hvalpet over for hende (hvis man kan sige det sådan)
Jeg har så lige sagt ja til at passe Tøsen på lørdag og en uge frem, hun er en super dejlig hund så velopdraget og nem.. Men jeg går jo med et rigtig stort problem ANG. Bimmer. Jeg gør ikke andet end og træne med ham og det er virkelig ved at give pote hehe.. Men Bimmers problem er at han er MEGET MEGET glad for andre mennesker og det betyder så at han tisser over det hele af glæde når vi får gæster.. Men efter træning og nye metoder og mange besøg og gode råd ved Dr. Dyr er Bimmer ved at lære at tisseri er udenfor og ja gæster ved også at ingen snak med Bimmer når de kommer :o)))
Bimmer er MEGET MEGET glad for andre hunde især TÆVER han bliver virkelig hel rundtosse hvis han møder en tæve der er i løbetid, det er virkelig slemt for ligeså snart vi kommer ind efter gåtur så fare han forvirret rundt og vil bare UD:o) Men det er hvis "normalt" nok når han stadig har hans ædelsten Ifølge Dr. Dyr.
Altså jeg er ikke "bange" for at skulle passe Tøsen, men jeg er mere "bange" for om Bimmer bliver hel rundforvirret over at have en tæve i huset og på hans "territorium"
Vi har aftalt at vi skulle ud og lege her senere i dag så de lige kunne hilse på hinanden igen og vi har også aftalt at de kom over i vores baghave så de kunne lege sammen.. Men de gange Bimmer har leget med andre hunde har han virkelig MEGET gerne ville humpe dem og uhha hvor deres endedel dufter godt (Tror jeg bimmer tænker)
Jeg vil VIRKELIG ikke ha Bimmer skal være Far til nogen som helst hvalpe når han ikke er ælder end han er, det er ALT ALT ALT for tidlig.. Men jeg frygter virkelig han måske i løbet af et splitsekunt kunne hoppe på Tøsen. Men han er jo ikke så gamle og så har han vel ikk noget i tissetrolden der kan gøre en hunhund gravidd??? Hvordan mødes de bedst og hvad skal jeg gøre for at Bimmer ikke føler sig overset af os han bor med?? Kan man købe nogen busker så han ikk kan få tisseleif ud??

EJ DET BLEV VIRKELIG LANGT Sorry smiley men jah har ikke andre jeg lige kan stille de spørgsmål??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger råd ang. vi skal passe hunhund:)
  • #1   8. apr 2010 Jo, han kan sagtens parre hende når han er 10 mdr. Men så vidt jeg kan se skriver du ikke noget om, at hun er i løbetid? Hvis hun ikke er det, er der jo ingen fare. Men hvis hun er, så synes jeg absolut ikke I skal passe hende!

  • #2   8. apr 2010 Øv der står Molly men mener Tøsen hehe:o) Var lige på hvalpe besøg ved naboens nye hund Molly:o)

  • #3   8. apr 2010 Nej øv det har jeg da helt gemt og skrive.. Det var også det første jeg hørte efter for det ville jeg slet slet ikke byde Bimmer eller os herhjemme.. Hun er IKKE i løbetid der er hvis et godt stykke tid til endnu:o) Puha troede ikke eller ved ikk hvad jeg tænker på når jeg ikk troede han kunne gøre hende gravid.. Hmm hehe

  • #4   8. apr 2010 Hvis hun ikke er i løbetid, så kan hun ikke blive drægtig

  • #5   8. apr 2010 Oki super han kan ikke gøre hende med hvalpe hvis hun ikke er i løbetid:o) Undskyld alle de dumme spørgsmål men har jo kun en hanhund hehe og hunhund ved jeg ikke SÅÅ meget om:o)
    Men så tænker jeg os lidt om der måske kunne komme en magtkamp imellem de to altså når det er Bimmer har leget med andre og de måske har vært lidt voldsomme i legen så smider han sig på ryggen som om han overgiver sig..
    Hvad skal jeg gøre når det er Bimmer (måske) gerne vil eller jeg er næsten 100% sikker på han vil humpe hende?? Jeg tager ham væk og siger selvfølgelig NEJ men hun har sat ham på plads før når han har prøvet på det..??
    Og det er han haar vært ude og lege med andre hunde har Bimmer også vært meget glad for at prøve at komme op på ryggen af de andre hunde..


  • #6   8. apr 2010 Hvis han som hvalp prøver at humpe hende, bliver han sat eftertrykkelig på plads af hende.
    Så tag du det bare rolig og glæd dig over en ekstra hund


  • #7   8. apr 2010 Der findes en dragt til hanhunde. Men ved ikke om det er nødvendigt eller ønskeligt. Det kan du jo selv vurdere smiley
    Måske det er en oplagt mulighed at få trænet at man humper ikke, specielt ikke når hun eller du siger nej.
    (link fjernet)


Kommentér på:
Søger råd ang. vi skal passe hunhund:)

Annonce