{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.764 visninger | Oprettet:

anmeldelse af hunde angreb. {{forumTopicSubject}}

jeg har en shæfer/ rottweiler blanding som bliver 1 år her d. 20/4 -10. jeg kommer tit hos min søster i aarhus og har boet her i en periode på 3 mdr pga af skole ophold. vi lufter vores ( min søsters en border collie/ schæfer blanding på 9 år) hunde i parken og omkring liggende steder. men hver gang vi går i parken som ligger overfor min nevø's skole, møder vi den her hund. det er en satans lumsk hund, en alm blanding af noget retriver. min hvalp er blever bidt af denne hund 3 gange nu, min søsters 2 gange og en venindes hund 1 gang med udfald i pencilin og tur til dyrlægen. sidste gang et angreb fra denne skete var da jeg havde bundet max til et træ udenfor min nevø's skole for at hente min nevø. på vej ud igen ser jeg denne hund komme med 120 over vejen foran skolen løs og hopper lige i flæsket på min. mig og min søster komme styrtende ud men ejeren når at hente sin hund og går igen og fortsætter med den løs på den anden side af vejen. vi har op til flere vidner på skolen som så episoden, voksne løb ind på skolen og børnene begyndte at græde. vi fortsatte efter ham og fandt ud af hvor han boede ( selvfølgelig efter vi havde kigget til max) vi ringed til politiet og vented på dem ude foran hans hus. da de ankom var de mere bekymret for at min var en rottweiler blanding end at den var blevet angrebet. vi har intet videre hørt i sagen selvom politiet sagde de ville ringe når de havde snakket med manden.. ingen opkald har vi modtaget. vi nævnte de andre episoder men intet er der blevet gjort. det sku for dårligt fra politiets side.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anmeldelse af hunde angreb.
  • #1   11. apr 2010 Hvor skulle sådan et menneske ha' blæst hovedet af...
    Håber virkelig der bliver gjort noget ved det og at i ikke kommer til at opleve det igen.
    Håber i alle er okay =)


  • #2   11. apr 2010 Godt nok én rigtig uheldig situation, synd for alle hunde det har gået udover, og synd for hunden der angriber, at dens ejer åbenbart har formet den til at den er blevet én ekstremt aggresiv hund smiley
    Har i prøvet at ringe til politiet igen, og spørge dem om der er sket videre i sagen, og hvis de siger nej, så anklag manden igen ...


  • #3   11. apr 2010 Jeg ville ringe og spoerge dem hvordan det gaar i den sag fordi i gerne vil have muligheden for at kunne gaa med jeres hunde i parken uden det hver gang ender med et dyrlaege besoeg..

    synes det er synd for din lille vaps han maa jo ogsaa faa et mentalt nedbrud hvergang fordi denne hund ser ud til at hade alt og alle..


  • #4   11. apr 2010 Puha en grum og forfærdelig oplevelse :S Det chokerede mig rigtig meget at politiet bare ikke gør noget?? De kan sidde og fange internet-downloader som downloader musik og film, men de kan åbenbart ikke løse problemerne i samfundet. Ja, denne gang var det måske "BARE" en hund, men hvad hvis den hund havde røget i flæsket på din nevø?!! Jo så var der sikkert andre boller på suppen. Det her er en hund der er farlig for samfundet, og ikke kun andre hunde, så selvfølgelig skal det da stoppes med det samme!!
    Men retrieveren er jo ikke på listen over "DRÆBERHUNDE" så det kan da INTET have at gøre med en uansvarlig ejer, for det er jo en familiehund. Næ, hvis der var nogen der var agressiv mente de jo sikkert din dræberhund!
    Det er svinsk! Øv hvor er det surt! smiley


  • #5   11. apr 2010 Helt enig med Anne P
    Blev nok lidt agressiv i indlægget, men synes virkelig det er noget svineri! smiley


  • #6   12. apr 2010 mig og min søster er blevet enige om at vi melder ham hver eneste gang vi ser ham gå uden snor, for det må man heller ikk. og angående selvtægt.. det styrker ikke vores sag ved politiet. men tro mig det har været oppe og vende, og han har fåe et par trusler med på vejen..

  • #7   12. apr 2010 vis en hund gentagende gange overfalder min hund uden ejer eller myndigheder tager affære så ville jeg bruge selvtægt næste gang kræ'et sad i min hund og aflive dyret på stedet inden ejeren fik fat i den og efter min mening kommer han også til at betale for min hunds dyrlige besøg uansvarlige mennesker og deres stakkels ødelagte dyr har jeg intet til overs for efter min mening har man gjort dyret en tjeneste

  • #8   16. jul 2012 for lige at opdater jer lidt i hvordan denne sag forløber, så har vi stadig iuntet hørt fra politet men.. efter hans hund er blevet anmeldt af andre end os er han begyndt at bruge snor. problemet er bare at nu har han rottet sig sammen med en anden person med en stor newfoundlænder som er ligeså f***ed i hovedet.. vi har nu haft anmeldt begge men stadig intet nyt i sagen smiley
    det er trist at politiet ikke kan tage tingene seriøst bare fordi jeg har den hund jeg har... smiley


  • #9   16. jul 2012 I skal ikke regne med, at i hører noget fra politiet, men de har formodentlig alligevel haft fat i hundeejeren.
    Generelt vender politiet ikke tilbage til anmelderne, selvom de altså reagerer overfor ejeren til problemhunden.
    Vi har selv prøvet samme omgang, og det var den besked jeg fik fra politiet, og vi så selv lidt tilfældigt, at de var ude og besøge idioten med problemhunden. Regner med at det var i det ærinde, de plejede ikke at komme der - og lige pludselig var hans hund også i snor, skønt, så længe det varede.......


Kommentér på:
anmeldelse af hunde angreb.

Annonce