{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Løbetid {{forumTopicSubject}}

Bine skulle have været i løbetid i slutningen af januar (Hvis man regner med ca. ½ års mellemrum mellem hver), men kom det så ikke.
For ca. en uges tid siden fandt jeg lidt blodpletter på vores gulv, hvorefter jeg tørrede hende, og der kom lidt lyserødt på papiret, så jeg var jo overbevist om at hun nu var kommet i løbetid.
Nu er jeg så alligevel kommet i tvivl - Der er intet at se nu, hun er ikke rigtig hævet som hun var de første 2 gange, og hanhundene er umiddelbart ligeglade med hende. Tæverne vi møder er derimod MEGET fikseret på hendes bagende...
Er det nogen der har oplevet dette eller evt. kan hjælpe mig med om er i løbetid eller ej?
(Ved godt det kan være svært at svare på, når men ikke har set hende, men det kunne jo være der var et par kloge hoveder herind som ved meget om løbetider :o))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid
  • #1   17. apr 2010 plejer hun at komme i løbetid hver ½ år?

jeg ville få hende undersøgt for livmoderbetændelse hvis løbetiden er anderledes end den plejer.

min jowina havde livmoderbetændelse der lignede en løbetid, der bare blev ved.
    men hanhundene var godt nok meget interesseret i hende

• #2   17. apr 2010 Hun har kun været i løbetid 2 gange før, så der er intet reglemæssigt endnu - Man plejer jo bare at sige ca. hvert halve år.
    Der gik 7-8 måner mellem den første og den anden, så det passer ca. med at der er gået 8 måneder nu siden den sidste.
    Der var bare lidt blod sidste fredag/lørdag, og da det jo passede med 8 måneder siden sidst var jeg sikker på hun var kommet i sin 3. løbetid - Men der er intet at se på hende nu.
    Men det kunne da godt være jeg lige skulle ringe til dyrlægen og høre hvad de siger.
    Tak for svar :o)

• #3   17. apr 2010 Der går også ca. 8 mdr. mellem Nala's løbetider, og sådan har det bare altid været, så tror ikke du skal være nervøs. Men giv da lige dyrlægen et kald for at få det afklaret..

• #4   17. apr 2010 Det er heller ikke det med at der går lang tid imellem jeg er nervøs for. Men det med at hun et par dage bløder lidt, og så en uge efter er der ingenting...
    Men tak for svar :o)

Kommentér på:
Løbetid

Annonce