Løbetid {{forumTopicSubject}}
Bine skulle have været i løbetid i slutningen af januar (Hvis man regner med ca. ½ års mellemrum mellem hver), men kom det så ikke.
For ca. en uges tid siden fandt jeg lidt blodpletter på vores gulv, hvorefter jeg tørrede hende, og der kom lidt lyserødt på papiret, så jeg var jo overbevist om at hun nu var kommet i løbetid.
Nu er jeg så alligevel kommet i tvivl - Der er intet at se nu, hun er ikke rigtig hævet som hun var de første 2 gange, og hanhundene er umiddelbart ligeglade med hende. Tæverne vi møder er derimod MEGET fikseret på hendes bagende...
Er det nogen der har oplevet dette eller evt. kan hjælpe mig med om er i løbetid eller ej?
(Ved godt det kan være svært at svare på, når men ikke har set hende, men det kunne jo være der var et par kloge hoveder herind som ved meget om løbetider :o))
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.198
jeg ville få hende undersøgt for livmoderbetændelse hvis løbetiden er anderledes end den plejer.
min jowina havde livmoderbetændelse der lignede en løbetid, der bare blev ved.
men hanhundene var godt nok meget interesseret i hende
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.751
Der gik 7-8 måner mellem den første og den anden, så det passer ca. med at der er gået 8 måneder nu siden den sidste.
Der var bare lidt blod sidste fredag/lørdag, og da det jo passede med 8 måneder siden sidst var jeg sikker på hun var kommet i sin 3. løbetid - Men der er intet at se på hende nu.
Men det kunne da godt være jeg lige skulle ringe til dyrlægen og høre hvad de siger.
Tak for svar :o)
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.232
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.751
Men tak for svar :o)
Løbetid