Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse chihuahua
  • #1   22. apr 2010 hmm tror umiddelbart den vil komme til at ligge i den høje ende, men det kommer også an på forældrenes vægt og hvalpens fødselsvægt.

• #2   22. apr 2010 jeg synes det er svært at forudsige voksen vægt på en chi. Synes ik man altid kan bruge forældres vægt til ret meget.
    Min Emelie vejer 2.8-3 kg i idealvægt og hendes kuldsøster vejede 1.9 kg. Hendes forældre vejer 3 og 2.2 (eller er det 2.5).
    Min Hope vejer 2.1 - 2.2 kg og hendes kuldbrødre er endnu mindre end Hope. Hendes mor vejer 2.5 og hendes far 2.2 eller 2.5.
    Min to hvalpe fra eget opdræt vejede som 6 mdrs 1.8-2 kg ca og nu vejer de som næsten 10 mdrs 2.5 og 2.2. Forældrene er Emelie og faren vejede 1.8 kg.
    Shadow vejede som 6 mdrs ca 2.1 og det gør han stadig hvor han er over et år. Hans forældre vejer 2.6 og 2.4 kg

Jeg tror ik jeg turde at købe en chi, som vejede så meget allerede, med mindre den var meget overvægtig. Den kan risikere at vokse til den er over et år eller den kan stoppe i næste måned som min Hope gjorde i den alder.

• #3   26. apr 2010 Tak for svar, har lige vejet ham og han vejer kun 2 kg. men det er alligevel meget

Kommentér på:
Størrelse chihuahua

Annonce