{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

til dyrlæge... {{forumTopicSubject}}

har kontaktet dyrlægen, og fået en tid... men tankte om nogen a jer har haft samme problem og hvordan han bliver rask igen... vi har haft det problem a pablo har haft samme vægt siden han var 6 månerder (ca 1½ år nu) og fik a vide a det måske var problemer med hans bugspyt kirdel eller hans stof skifte... ville lige høre fra andre der har haft det samme problem... hilsen christina og på forhånd tak :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til dyrlæge...
  • #1   12. apr 2006 håber jeg også de sagdt a de ville tage nogle blod prøver og så ved jeg ik rigtig hva der ska sker efter... men altså han fejler jo ik noget... han er sund og rask... men tror det er kommet efter han fik kennelhoste da han var 6 måneder... der gik virkelig koks i hans vegt den gang... 10 på en uge (tabte han) og han var bare så syg :O( lå og hostede og hakkede hele natten og var ved a blive kvalt mange gange om natten... ska lige siges a jeg ik fik noget søv den månede det tog ham a blive rask...

• #2   12. apr 2006 jeg vil lige sige tak til judith K (det var hende der fortalte a hun havde haft samme problem og a det måske også var mit problem) 1000 tak for din hjælp :O)

• #3   12. apr 2006 ja holdte også fri hele måneden fra skole... ville ikk resikere a komme hjem og han var blevet kvalt... men altså han er jo sund og glad og hyperaktiv det eneste er bare han ik vil tage på og hvis det nu var derfor så ville det jo være perfect for så bliver han rask og kommer op på sin normal vægt... :O)

• #5   12. apr 2006 Ditte Marie H - altså det håber jeg sku ik... han har store muskler og er hyperaktiv hele dagen... tror ik det er det...

• #6   12. apr 2006 judith K hejza og tak for hjælpen igen :O) ok, troede det var dig der havde haft det ... undskyld :O)... men ska til dokter dyr på onsdag i næste uge... så må vi se... men hvis der er noget galt så håber jeg da det er det for så kan det jo helbredes :O)

• #7   12. apr 2006 judith K men er det noget med indlæggelse eller noget i den still?? for vil ikke kunne gå fra ham.. det ville knuse mit hjerte :O)

Kommentér på:
til dyrlæge...

Annonce