{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Cykle med amstaff. {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Nu har jeg haft min basse i godt og vel to år.. Fra hvalp!
han har aaaltid været pisse hjulbenet. Men dyrlægerne siger at han er fuldstændig rask, og han intet fejler. Han har bare en mindre fejl i benene. Men intet han mærker til..
Så jeg er begyndt at tænke.. Om de godt kan lidt, og må cykle lange ture?

Havde ham med ud og cykle den anden dag, hvor han bar enød hver sekund. Og ville bare derud af. Og var pisse uudholdene.. Hver gang han løb for stærkt, så bremsede jeg ham lige. Så tænkte jeg på..

Om det er noget man må gøre sådan 2 gange i ugen ca?
Jeg ved jo ikke om de har godt af det, som andre hunde..

på forhånd tak..
Nikita


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykle med amstaff.
  • #1   23. apr 2010 Hvis han synes det er dejligt at løbe ved siden af cyklen, kan du sagtens gøre det både to og tre gange om ugen. Her i begyndelsen bør du dog ikke cykle længre end 3 km ad gangen. Senere hen kan du saætte det op til 7 og 10 km og endnu senere op til 20 km- dog med pauser på turen, hvor hunden kan få noget vand.
    Selvfølgelig skal du ikke cykle med ham når det er mere end 20 grader varmt ( tænker på at sommeren er lige rundt om hjørnet )


  • #2   23. apr 2010 Ja, selvfølgelig.
    Jeg kan ikke engang holde til at cykle når der er 20 grader varmt.. Så det er der ingen fare for.. Hehe..
    Dejligt at vide at det er ok.. Tænkte bare på racen, om demåtte osv.. Men mange tak for svaret! smiley


  • #3   23. apr 2010 hvad mener du med fransk? smiley

    Det er bagbenene han er hjulbenet på ..


  • #4   23. apr 2010 når man ser på ham irl.. Så vender de ikke fra hinanden.. Det må være en billedfejl tror jeg :))

    Men ja, må nok få lavet røntgen for at være sikker..
    mange tak smiley


  • #5   23. apr 2010 okay :)) hehe.. mange tak.. Det er dejligt at få svar herinde


    Jeg plejer at sige til folk, at jeg fik ham billigt.. hehe.. derfor er han hjulbenet smiley


Kommentér på:
Cykle med amstaff.

Annonce