{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Erfaring med kasteret hanhund {{forumTopicSubject}}

som bor sammen med en tæve der ikke er neutraliseret...

Jeg er kommet i tvivl om hvad der er bedst for mine hunde, og så er det jo fantastisk at jeg kan trække en livline og spørge herinde med erfaringer af kastereret hanhund.

Min hanhund bliver kulderet når tæven kommer i løb, og det ville jeg gerne undgå med at han fik fjernet stenene. Den optimale løsning vil være at tæven blev steriliseret, MEN han strintpisser også overalt herhjemme. Jeg har ikke økonomi til at få ordnet dem begge på en gang, da jeg er arbejdsløs, og det billigste er pt at han blev kastereret, men jeg er stadig i tvivl.

DERFOR:
Er der nogler derude der har erfaringer med at den kuldredethed ophørte da jeres hanhund blev neutraliseret? (hvis den bor sammen med en tæve) Og hvad med strintpisseriet?Hvordan gik det med det?

Alle gode råd bliver taget imod, og ingen sure opstød tak:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med kasteret hanhund
  • #1   26. apr 2010 Det er ikke sikkert jeg fik det hele eller fik forklaret det ordenligt:) så spørg endelig...

• #2   26. apr 2010 Jeg har god erfaring med min Morris, efter han er blevet fikset, er der ingen problemer med ham og tæver i løb.... der er INGEN interesse overhovedet.
    Men selvom en hanhund bliver fikset, kan han godt vise interesse for tæver i løb og det er vidst ikke så godt, da han alligevel kan finde på at hoppe på hende...

Men som sagt har jeg med begge mine hanner kun haft god erfaring med kasteration! han strinter heller ikke!

• #3   26. apr 2010 jeg har fået fikset joey, han vil altså gerne stadig humpe, men kun af dominans.. så det er hurtigt overstået.. Sjattisseri.. Det har vi kun haft engang og der fik han sådan en verbal endefuld at han aldrig har gjort det igen, så det kan jeg ikke udtale mig om... Man han er ikke int. i tæver, og afmærker heller ikke så tit som en hanhund med stenene i behold..
    tilgengæld er hans lunte blevet kortere, han finder sig ikke i åså mange ting som før, fx vil han ikke have nogen andre i nærheden af hans mås så vanker der, og kåde unghunde har han heller ikke meget tilovers for mere..

• #4   26. apr 2010 Jeg oprettede for nylig en tråd om det faktisk - Hvis man havde en han+en tæve sammen, hvilken der så var bedst at neutralisere.
    Havde jeg han+tæve sammen og kun havde råd til 1xneutralisering, ville jeg nok neutralisere tæven først. Dette ville jeg gøre da en kastaret hanhund stadig kan bespringe en tæve i løb og hænge sammen med hende (gøres dette for ofte kan det ødelægge deres kønsdele)
    Men på længere sigt ville jeg neutralisere dem begge, hvis de alligevel ikke skal bruges til avlen! : )
    Min tråd er: http://hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=392153

Kommentér på:
Erfaring med kasteret hanhund

Annonce