{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  to hanhunde ?
  • #1   31. mar 2006 Prøv at spørge Thue G han har 2 hanhunde det kan være han kan hjælpe dig med et par råd (link fjernet)

• #2   31. mar 2006 Pia - jeg har 2 hanhunde, og der er slet ingen problemer overhovedet :o)

• #3   31. mar 2006 Har også haft 2 hanner sammen - heller ikke noget problem.
    Såååee?

• #4   31. mar 2006 P.S. og de er ikke kastreret nogle af dem..

• #5   31. mar 2006 ok det lyder godt

Det er fordi, vi før havde to tæver (mor & datter), og når de sloges, ja så blev de ved og ved....man sir jo at de kan slå hinanden i hjel...så aldrig mere to tæver...

Men i mener godt at jeg kan anskaffe mig en hanhund mere? :)) De vil vel selv finde deres rang orden?

• #6   31. mar 2006 Pia - jeg ser ikke at det skulle være et problem, så længe det er en hvalp du får. Det kan være lidt sværere at sætte 2 hanner sammen der har nogenlunde samme alder.

Ved der er forskellige erfaringer med det her, men jeg ville måske vente til din hanhund er min 2 år gammel med at få en anden. Men ved der er andre, der har fået en til hund hvor den "gamle" ikke har været meget ældre end din, hvor det er gået fint.

Men synes ikke det er noget du skal være nervøs over eller betænke dig med...det skal skam nok gå :o)

• #7   31. mar 2006 pia har fødselsdag og det har hun jo og det er idag.
    pia har føs................nå ikke nåh nej..gas Pia håber dit humør er bedre idag..knuzzzzzzzzzzzz fra os

• #8   31. mar 2006 Jeg har to hanner nu og har haft det før uden de store problemer.... Men har dog heller ikke haft problemer med to hunner før... Man skal bare lade dem finde ud af det selv og ikke blande sig for meget, med mindre at det går galt, klart nok...... det har jeg gjort og det er gået fint hver gang.....

• #9   31. mar 2006 Men skal der til siges at jeg kun har sat hvalpe sammen med voksne... og har ikke prøvet det med to hanner i samme alder....

• #10   2. apr 2006 Jeg takker mange gange for jeres svar smiley

• #11   2. apr 2006 Hej
    Vi har haft to hanhunde sammen og de var de bedste venner indtil den dag de begge blev kønsmodne der kunne de ikke være i samme rum uden at komme op og slås, vi prøvede alt ,også at får dem begge medicinsk kasteret men det hjælp ikke så vi måtte desværre til sidst
    går af med den ene. vi har af adfærdsbehandleren der var har ude fået af vide fordi der kun var 7 måneder i mellem kunne de ikke finde ud af det ,der var ingen af dem der var lederen , hun sagde også hos de hanner der er 2 år i mellem var der større chance for at de ville kunne enes.

Kommentér på:
to hanhunde ?

Annonce