{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Få din hund til dig tak!! {{forumTopicSubject}}

Når jeg ude og gå med Thilde og møder en anden hund der kommer i mod os. Korter jeg hendes snor, får hen over på den anden side af hvad den modsatte hund går på, og tit går jeg ud på cykelstien.
Jeg har været ude for min tøs er blevet bidt 3 gange, og hver gang var når Thilde havde snor på. En af angrebene var en hund uden snor hvor de skal ha, 2 i flex snor. Alle hunde er der ikke en ejer der har trukket hunden til sig, bare lade dem sige hej, og ende med Thilde får et hak i hovet (heldigvis er der ingen der har bidt hul i nu )
Og ingen af gange Thilde er blevet bidt har været hendes skyld.

Folk bliver nærmest surt når man tager sin hund til sig, men det tager omkring 2 til 3 måneder at få et angrib ud af Thilde, og ville ikke ende med hun får men af det.
Og så der dem hvis hunde man nærmeste skal tage sin ejeren hund over vejen fordi de ikke trækker deres hund til sig, mere modsat giver den mere snor så den skal hilse på min.
Ikke Thilde ikke må hilse på folks hunde, men ville helst blive spurt når hun er i snor.
Jeg hader når kommer en løs hund mod min som er i snor, der hvor lover kræver det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Få din hund til dig tak!!
  • #1   7. maj 2010 Hørt! Jeg er helt enig!

  • #2   7. maj 2010 Ginnie H : Jeg kan godt forstå du bliver gal over det. Det ville jeg også blive. Når jeg lufter Louis herude hvor vi bor (Det er mere end sjældent vi møder andre), så har han ikke snor på, men skulle vi møde andre, som har deres hunde i snor, tager jeg altid snoren på Louis. Her hvor vi bor er det meste skov og marker, derfor jeg ikke bruger snor. Men går jeg steder hvor man ofte møder andre, så er han også i snor smiley

    Folk burde vise noget mere respekt for andre, det kunne jo være at grunden til du har snor på din er at den er skide farlig og bare går til angreb uden videre, det ved folk jo ikke? Så er det jo for dumt ikke at tage sin hund til sig!


  • #3   7. maj 2010 Jeg er helt enig med dig og synes faktisk at det er et ret stort problem. I hvert fald her hvor vi bor.

  • #4   7. maj 2010 Jeg kender det så godt , og kan kun være enig med dig.

  • #5   7. maj 2010 Enig...
    Nessa blev kanøflet forleden af en løs hund...Ikke bidt men den fløj over hende og nussede og puffede med næsen og nessa plus mig selv blev forskrækket da vi ikke havde set den og det var en stor hund..Jeg tog Nes op og hvad gør folkene der bor i huset hvor hunden kom fra....????De sender deres 8-10årige dreng ud efter den og han ku jo tydeligvis(og forståeligt) ikk styre den...

    Nu er nessa nervøs/bange for at gå den vej og er konstant på vagt for om den skulle komme efter hende igen..... Weeee og mig der prøver at gøre nessa mere social smiley


  • #6   7. maj 2010 Ginnie... tror de fleste herinde er enige.. det er så træls med folk, der ikke har styr på deres hunde.

    Hvis der kommer en løs hanhund over til min, så vil han også markere, da han ikke kan lide andre hanner når han er i snor.


  • #7   7. maj 2010 Ja , jeg råber altså ;

    - min hund er agressiv

    og så for de ellers kaldt deres hund til sig.

    Hvis de er for laaaaaangsomme til at kalde på deres hund og jeg råber påvirker det Simba og så begynder han at knurre.

    Ergo , den fremmede hundejer samt hunden ser :

    - en vildt skrigende kvinde
    OG
    - en stor tyk sort hund der knurre , rejser børster og krænger læbe

    Og så kommer de sgutte nærmere hehe

    Så er den ged barberet


Kommentér på:
Få din hund til dig tak!!

Annonce