{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

ondt i øret? {{forumTopicSubject}}

I dag var vi ude og gå tur ved siden af en lille å.
Bamse begyndte straks at lede efter sten i vandet og hente dem til mig . også hente en ny bagefter.
Vi stoppede dog hurtigt denne leg da jeg syntes det var for koldt endnu.

Men han havde jo haft hoved under vandet og hentet stenene.
Kan han have fået vand i øret og derfor de gør ondt nu?..

Altså ondt og ondt han piver lidt hvis han ruller rundt. jeg tror ihvertfald det er øret?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ondt i øret?
  • #1   9. maj 2010 Hvis han får en skæv hovedholdning, vil jeg på det kraftigste anbefale en tur til dyrlægen imorgen. OG hvis du er i tvivl så tag afsted alligevel... Min han har haft 3 ture med ørene, det kan gå så stærkt med at de får det værre... Ik for at male en hvis herre på vægen... Men hans rysten med ørene, kløende og skæve hovedholdning kom så hurtigt, og han havde fået en stafylokok (staves) i øret. Det tog ingen gang 24 timer.

Kommentér på:
ondt i øret?

Annonce