{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Ondt i øret? {{forumTopicSubject}}

Når jeg presser lidt med hånden ind mod muffes venstre øre, piver hun smiley Der er intet med den anden og hun er i fint humør..

Ørebetændelse
Renset øre
Eller??

Ville lige høre om jeg skal tage den med ro og afvente situationen inden jeg bare lige drøner til dyrelægen fordi jeg er lidt urolig..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt i øret?
  • #1   21. apr 2012 undlad for guds skyld at begynde at dryppe og rense ører. hvis ikke der er lugt ell. rødme så er det ok. mange hundeejere har en dårlig vane med at skulle dryppe og rense hunde ører ustandseligt. det skader hunde ørerne.
    Hunde ryster typisk med hovedet hvis noget er galt.


  • #2   21. apr 2012 Hun lugter lidt fra øret, og når vi har rørt hende på øret ryster hun med hovedet bagefter..

Kommentér på:
Ondt i øret?

Annonce