{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.722 visninger | Oprettet:

ondt i øret - dyrlæge?? {{forumTopicSubject}}

er lidt bekymret for min lille hund, men ved ikke helt om det er ganske normalt eller om jeg skal have en dyrlæge til at kigge på det...

Det virker til at der er noget i hans ene øre der irreterer ham.. Han går og ryster på hovedet og klør sig inde i øret... ikke konstant men ret ofte. det er først lige kommet for et kvarter siden...
Han virker lidt mut, men jeg må gerne se ind i hans øre, og jeg kan ikke se noget umiddelbart... Og han vil meget gerne have at jeg klør ham omkring øret, så vildt ømt kan det jo ikke være...

Nogle der har prøvet det og har nogle gode råd?? Ville i smide jeres hund til dyrlæge pga det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ondt i øret - dyrlæge??
  • #1   13. sep 2011 Ja det er det samme Simba gør når han får øregangsbetændelse så afsted til dyrlægen med ham ;o)

  • #2   13. sep 2011 Hvis det ikke er væk i morgen, så ville jeg nok ringe til dyrlægen: Det kan være alt fra et fremmedlegeme til svamp til betændelse.

  • #3   13. sep 2011 j, jeg tænkte også på noget betændelse, eller hvis han nu havde fået øremider ligesom katte ind i mellem får... Men der er ikke snask i øret på ham...

    tænkte lidt om den vilde blæst kunne give dem ørepine, ligesom hos os mennesker???


  • #4   13. sep 2011 Nu skal du høre, min hund Coco var ved dyrlægen sidste fredag da hun også rystede på hovedet og var urolig og rystede på hovedet. Dr dyr kunne ikke se noget der da hun kikkede. Så kom coco i narkose da hun skulle have røntgenfotograferet sine hofter og der tjekkede de så igen når hunden var stille. Der var en sprængt trumhinde pga øremider der ikke kunne ses i øret når man kikkede men de var helt nede ved trumhinden. De blev renset ørene og når der er gået en uge skal hun have dryppet noget i nakken for øremider og andet kryb. Ville bare fortælle de kan have øremider uden det kan ses og det er frygtelig smertefuldt når trumhinden sprænges, har selv prøvet det. Så ja afsted til dyrlægen, hunden har nok smerter og kløe.

  • #5   13. sep 2011 ej, en frygtelig historie.. Har lige snakket med min dyrlæge.. Han mener, at jeg skal se tiden an til i morgen.. Og hvis han stadig har den reaktion skulle jeg komme forbi med den lille vuffe...
    Har også lige læst på nettet omkring betændelse i øregangene, og at det skulle give en sur lugt fra øret.. det har han også.. så slipper nok ikke for den tur til dyrlægen i morgen...


  • #6   13. sep 2011 Zimba gjorde det kort efter vi fik ham hjem. Og det var øre midder.. En uges behandling og han var god som ny . smiley

  • #7   13. sep 2011 Cocos øre lugtede ikke , men slemt er det.

  • #8   13. sep 2011 Han virker okay igen... Ved ikke lige hvad jeg skal stille op med den lille hund... Er jo synd, hvis der er noget med hans øre, men igennem 1½ time nu, har han ikke vist tegn på smerter i øret...

Kommentér på:
ondt i øret - dyrlæge??

Annonce